Gå til innhold

IDOLERE

Anbefalte innlegg

Gjest Creativiaen

(der overrasket jeg virkelig meg selv med nok et ordspill)

Jeg så på IDOL i kveld. Skulle se på resultatet av avstemmingen og flappet frem og tilbake mellom NRK1 og TV2. Detektimen med Angie i spissen var mye mer spennende. I det det gikk opp for meg at tiden faktisk gikk på TV2 også, så var jeg for sent ute. Det var da rolling tekst og jeg fikk ikke med meg hvem som vant.

Noen andre som gjorde det? Holder ikke med navn, jeg må vite litt hvordan han/hun så ut eller hva de sang. *forglemmegei*

Hmmm...klarte jeg å fatte meg i korthet nå? Neppe.

--------------------------------------------------------------

Helvete er andre mennesker

-Sartre-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96046-idolere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper Kurt vinner! Kjempegod stemme, men det viser seg at utseende dessverre ofte kommer før talentet...

Som han der kremfløte pusen David...

Synes hele opplegget med viderestemmingen er helt tåpelig. Først har vi nå hatt et par runder med gjennomsnittelige til dårlige sangere. Så kliner dem til med en utstemming hvor dem har puttet nesten alle dem som har stemme over gjennomsnittet i en omgang.

Når 6 av 10 synger bra, sier det seg selv at man går glipp av bra finale materiell.

Så det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96046-idolere/#findComment-538958
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...