Gå til innhold

Greier ikke spise så mye søtt lenger

Gjest slankern

Anbefalte innlegg

Gjest slankern

Dette er egentlig bare bra for jeg ønsker å leve sunt og gå ned i vekt. Men jeg spiser søtt av gammel vane. Jeg trener regelmessig og lurer på om det kan komme av trening som gjør at jeg ikke orker å spise så mye søtt lenger? Noen kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du kosttilskudd? Går du på en spesiell diett?

Jeg også syns jeg har mindre søthunger etter trening, men trening er ikke nok for meg alene for å unngå søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankern

Tar du kosttilskudd? Går du på en spesiell diett?

Jeg også syns jeg har mindre søthunger etter trening, men trening er ikke nok for meg alene for å unngå søtt.

Jeg tar omega 3 tran hver dag og en vitamineralpille annen hver dag, samt 1 c vitaminpille hver dag, men dette skal ikke ha noe med saken å gjøre tror jeg fordi jeg alltid har tatt det selv når jeg var plaget med søthunger. Jeg leser en del om kosthold (Lindberg) og har stor tro på det. Det kan jo hende at det motiverer litt ubevisst. Ellers så tror jeg det må komme av treningen. Jeg trener nå 3-4 ganger i uka. Det sies jo at trening skal regulere appetitten. Bra for meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar omega 3 tran hver dag og en vitamineralpille annen hver dag, samt 1 c vitaminpille hver dag, men dette skal ikke ha noe med saken å gjøre tror jeg fordi jeg alltid har tatt det selv når jeg var plaget med søthunger. Jeg leser en del om kosthold (Lindberg) og har stor tro på det. Det kan jo hende at det motiverer litt ubevisst. Ellers så tror jeg det må komme av treningen. Jeg trener nå 3-4 ganger i uka. Det sies jo at trening skal regulere appetitten. Bra for meg;-)

Følger du Lindberg's diett så kan det hende at du har vent deg av med den søteste maten. Tipper at det er krom i de vitamin pillene dine. Jeg må ha fire kromtabletter for dag for at det ikke skal smake godt med raske karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankern

Følger du Lindberg's diett så kan det hende at du har vent deg av med den søteste maten. Tipper at det er krom i de vitamin pillene dine. Jeg må ha fire kromtabletter for dag for at det ikke skal smake godt med raske karbohydrater.

Jeg går ikke på noen diett. Ønsker bare å spise sunt. Det har jeg ønsker lenge, men har ikke fått det til på grunn av søthunger. Nå greier jeg nesten ikke spise noe søtt lenger. Jeg har tidligere prøvd kromtabletter uten noen virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på noen diett. Ønsker bare å spise sunt. Det har jeg ønsker lenge, men har ikke fått det til på grunn av søthunger. Nå greier jeg nesten ikke spise noe søtt lenger. Jeg har tidligere prøvd kromtabletter uten noen virkning.

Er du ikke på slankern? Hvorfor kaller du deg slankern da da. Du kunne kalle deg skrytern eller eks-søtmons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest slankern

Er du ikke på slankern? Hvorfor kaller du deg slankern da da. Du kunne kalle deg skrytern eller eks-søtmons.

Skal du være frekk nå! Det finnes mange måter å slanke seg på. Man trenger ikke motstå alt søtt fordi om man ønsker å gå ned i vekt. Jeg skrev ikke dette for å skryte, bare lurte på om det kom av treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Skal du være frekk nå! Det finnes mange måter å slanke seg på. Man trenger ikke motstå alt søtt fordi om man ønsker å gå ned i vekt. Jeg skrev ikke dette for å skryte, bare lurte på om det kom av treningen.

OBS! fornærmet jeg noen igjen.

Jeg tror at med forandring i kosten og treningen har gjort deg friskere, og friske og opplagte personer har mindre søthunger. Du har sikkert merket det på deg selv at du har mer lyst på noe godt når du er trøtt og uopplagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...