Gjest Vekta skal nedover! Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei! Har i noen uker nå prøvd såkalte måltids-erstattere (Slankepulver), som kan erstatte to av dagens måltider.. Jeg har da tatt to poser om dagen, og føler meg faktisk mett etter å ha "spist" de, uten å miste noe energi senere på dagen... Jeg vet jo at disse inneholder mye av det man trenger i et normalt måltid... Det jeg lurer på nå, er om det er mulig å "lage" seg noe tilsvarende? Jeg vet at nesten 60% av måltidserstatteren jeg brukte bestod av proteiner.. Jeg har protein-pulver, så dette er ikke noe problem.. Men jeg lurer på om det er andre ting jeg trenger i tillegg til dette?? Fettsyrer? Har linfrø-olje... Kan jeg erstatte ett eller to av dagens måltider - kun ved å ta en "protein-shake"?? Uten å tilsette noe? (Får metthetsfølelse, så den delen er ikke noe problem). Jeg har faktisk prøvd dette litte-grann; tar to shaker m/protein&melk - én om morgenen før trening, én etterpå + 3 måltider fordelt utover resten av dagen. Er dette sunt? (Dvs: er dette usunt?) Hva bør jeg tilsette? Takknemmelig for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.