Gjest elsin Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Dette er saken: I kveld var jeg og noen folk ute på byen. Vi gikk til Jesper Nattmann -en kjent plass her i Trondheim. Da vi kom dit ca. halv ett var det, forståelig nok, rimelig fullt. Men vi kapret etter hvert to ledige plasser ved et bord der det allerede satt noen. Veloppdragene som vi er spurte vi selvfølgelig om vi fikk slå oss ned -ja! Det er helt ok, svarte de. Spanderte faktisk bort tre røyk på dama som satt på stolen ved siden av! Folkene som satt ved siden av oss var rastløse - gikk og danset i ett sett, mens vi satt og pratet som normalt. Så -etter en halv time kommer dama som jeg spanderte røyk på bort og presset meg av stolen! Skikkelig voldelig drefset meg ned!!! Jeg spurte hvorfor i all verden hun gjorde det, som svar fikk jeg; Forsvinn!!! Vi satt her først!! Forsvinn og ta med de andre!! Så stjal eller grafset hun og venninna hennes til seg våre øl, jeg prøvde og holde igjen min, men da prøvde hun bare og skvalpe den på meg (for ei f***ekjærring) Da eksploderte jeg!! Vanligvis er jeg veldig stille og forsiktig og holder meg langt unna konflikter, men der og da ble det for ille. "Jeg skjønner at du er full, men jeg håper inderlig at du ender opp i rennestenen i natt!!" skreik jeg til henne. Ikke særlig snilt men jeg føler at var på sin rett!! Har aldri vært så sint på noen som jeg faktisk aldri har møtt før. Det går vel ikke an å oppføre seg sånn?? Håper hun våkner opp i morgen med nervene utenpå kroppen >:-> 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96062-oppf%C3%B8re-seg-slik/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Er ikke bare alkohol folk ruser seg på, og mye av det folk "får i seg" kan man bli ganske så uberegnelig av... Har sjøl vært utsatt for ubehagelige situasjoner ifbm. folk som har vært rusa på mer enn alkohol, som det har vært umulig å snakke til og/eller forstå reaksjonene til, og som kunne finne på ganske skumle ting (en som holdt på å knuse et glass mot hodet mitt, heldigvis ble han avverget av andre). Så - selv om man ikke vil akseptere å bli behandla så dårlig, så er det dessverre best å skygge banen når man opplever folk som plutselig snur helt om slik du opplevde... Ikke sikkert du er like heldig neste gang... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96062-oppf%C3%B8re-seg-slik/#findComment-538755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julianne Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg var også der ;-) Bra musikk ja?? Men jeg fikk ikke med meg episoden du nevner. Men man møter en og annen person ute på byen innimellom, med ulike merkelige adrerdsproblemer... Selv synes jeg synd på taxisjåførene, som skal slite med disse i bilen sin hjem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96062-oppf%C3%B8re-seg-slik/#findComment-539275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.