Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Norton har identifisert W32. Pinfi virus, hva gjør jeg. Norton sier "unable to repair this file."

Skrevet

Få Norton til å slette fila, eller sette den i karantene.

Skrevet

Jeg får prøve en gang til, men det gikk ikke første gangen. Norten fiksa 400 filer og det er kun 1 som står igjen og lager trøbbel.

Skrevet

Jeg får prøve en gang til, men det gikk ikke første gangen. Norten fiksa 400 filer og det er kun 1 som står igjen og lager trøbbel.

Slett alle temp-filer og restart maskina.

Scann så på nytt.

Er du heldig er den siste fila også borte da.

Skrevet

Slett alle temp-filer og restart maskina.

Scann så på nytt.

Er du heldig er den siste fila også borte da.

Hvordan får jeg sletta temp filene. Norton svarer Access denied. Jeg prøvde å kjøre hele scanningen en gang til tar 45 minutter fortsatt en fil funnet og viruset er der. Får ikke sletta dritten. siste gang jeg laster ned software fra kaaza!

Skrevet

Få Norton til å slette fila, eller sette den i karantene.

Det går ikke får ikke tilgang til filen. Har prøvd å kjøre hele scanningen en gang til. Får ikke reparert ikke satt i karantene og ikke slettet.

W32.pinfi

Gjest slette temp-filer
Skrevet

Hvordan får jeg sletta temp filene. Norton svarer Access denied. Jeg prøvde å kjøre hele scanningen en gang til tar 45 minutter fortsatt en fil funnet og viruset er der. Får ikke sletta dritten. siste gang jeg laster ned software fra kaaza!

Start - innstillinger - kontrollpanel - alternativer for internett - innstillinger -vis filer - merk alle - delete.

Skrevet

Start - innstillinger - kontrollpanel - alternativer for internett - innstillinger -vis filer - merk alle - delete.

finner ingen innstillinger under Alternativer for internett. Kommer bare inn på hvilken startside jeg vil ha osv. Win 2000

Skrevet

finner ingen innstillinger under Alternativer for internett. Kommer bare inn på hvilken startside jeg vil ha osv. Win 2000

Kjenner ikke til hvor de forskjellige tingene ligger i win2000, men hos meg som har xp, sletter jeg temp-filer her:

Windows-startmenyen --> Accessories -->

System Tools -->

Disc Cleanup

Gjest slette temp-filer
Skrevet

Har du ikke et valg som heter "hjelp" så kan du søke?

Har selv ME så jeg kan ikke hjelpe deg desverre.

Skrevet

Tools/Verktøy--> Internet options/egenskaper,..velg Slett filer.

Gjest Schneider
Skrevet

Jeg hadde samme problemet. Grunnen til at Norton ikke kunne reparere/isolere filen var at den var i bruk av windows. Jeg laget redningsdisketter gjennom Norton, og kjørte dette når jeg startet opp maskinen, før windows startet. Dette hjalp, jeg ble helt virusfri.

Gjest kanskje et tips?
Skrevet

Beskrivelse på engelsk for hvordan slette temp-filer manuelt: http://www.katra.co.uk/clean/clean2.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...