Gå til innhold

kjønnslepper og barbert mus...

Anbefalte innlegg

Gjest bertina-bertina

Mine indre kjønnslepper henger litt utenfor de ytre. Vet dette er normalt, men kanskje ikke akkurat så veldig fint... Jeg barberer alt håret nedentil. Dette gjør jeg fordi jeg ikke liker å ha hår der, og fordi jeg føler meg vel slik. Mitt spørsmål er: ser dette veldig ekkelt ut??? Med lange kjønnslepper, mener jeg?? Vil gjerne ha svar fra jenter og gutter!!!! Har ingen kjæreste som kan gi meg tilbakemelding......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96136-kj%C3%B8nnslepper-og-barbert-mus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke enig med Ulv i at det er uinteressant. Men - det er absolutt ikke noe mindre pent. Personlig synes jeg lange kjønnslepper er penere enn det motsatte, og uten hår så kommer jo alt bare bedre frem. Så nei, du trenger ikke være redd for at det ikke ser bra ut.

"......................"

Annonse

Er ikke enig med Ulv i at det er uinteressant. Men - det er absolutt ikke noe mindre pent. Personlig synes jeg lange kjønnslepper er penere enn det motsatte, og uten hår så kommer jo alt bare bedre frem. Så nei, du trenger ikke være redd for at det ikke ser bra ut.

"......................"

..og helt utenom tema igjen; hvorfor har du alltid en tom sånn: "........." på slutten av innleggene dine, prozak?

undrende hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...