Gå til innhold

Protein-diett

Gjest hva vil skje?

Anbefalte innlegg

Gjest hva vil skje?

Noen som har noen formening om denne dietten her:

Frokost: en boks tunfisk

Lunch:2egg

Middag:en boks cottage cheese

Kvelds:2egg

Hvis jeg følger dette til punkt og prikke i 5uker,vil jeg gå ned i vekt da,og evt.hvor mye ca?

(PS:er jente,23år,162cm og 72kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tenkt på hva 140 egg vil gjøre med kolesterol-nivået ditt?

Jeg synes dietten høres vanvittig ut. Det høres ut som en oppskrift for å "føkke opp" metabolismen og kroppen generelt.

Du går ned i vekt ved å forbruke flere kalorier enn du inntar - ikke ved å følge den ene idéen etter den andre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Higgins

Dette høres vanvittig ut. Er selv _for_ mindre karb/mer protein, men dette blir for ensidig.

1 boks cottage cheese til middag?! Hva skal det liksom forestille? Nei, dette hørtes ikke ok ut.

Mye av det du vil gå ned, vil være vann, som karbohydrat-lageret i kroppen nå holder på. Og når du mister det, går du ned. Og straks du spiser no med karb (brød, pasta, en sjokkis, osv) er det på igjen. Vannet, altså.

Nei, spis litt mer variert. Og for all del ta kosttilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Har du tenkt på hva 140 egg vil gjøre med kolesterol-nivået ditt?

Jeg synes dietten høres vanvittig ut. Det høres ut som en oppskrift for å "føkke opp" metabolismen og kroppen generelt.

Du går ned i vekt ved å forbruke flere kalorier enn du inntar - ikke ved å følge den ene idéen etter den andre.

Med vennlig hilsen

flere egg om dagen er ikke skaldelig, slik som man trodde før. Det øker ikke kolestorol nivået så mye nei. Kjenner flere byggere som drikker 3 råe egg hvær dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Dette her blir veldig kjedelig, og uansett om du går ned i vekt, så vil du ikke klare å holde det.

Anbefaler deg å lese jentemat boken ( www.jentemat.no ), der står det en del ting du bør ha som basiskunskaper før du begynner. Blandt annet at jenter bør ha karbohydrater i frokosten slik at serotonin nivået stiger og vi får godt humør osv.

Du bør også trene for å holde frobrenningen oppe, og bli strammere i fisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slunken

Det høres ensidig ut, og du får i deg alt for lite vitaminer og mineraler med en slik diett.

Legg til masse grønnsaker til hvert måltid, og du kan kanskje leve på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flere egg om dagen er ikke skaldelig, slik som man trodde før. Det øker ikke kolestorol nivået så mye nei. Kjenner flere byggere som drikker 3 råe egg hvær dag!

Bare husk at egga skal være rå eller bløtkokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektivt og livsfarlig. Det er flere i USA som har fått en uforklarlig død med en sånn diett. Ca halvparten bør være fett og da går også fettforbrenningen lettere og du forhindrer å tape muskulatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg hadde våget en slik 'diett'. Du ber om trøbbel.

Hvorfor kan du ikke bare spise vanlig sunn mat og trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...