simbas Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Hei Nå har jeg gått inn og ut av legekontoret i flere uker uten å ha fått skikkelig diagnose. Har lavt blodtrykk, prikking i fingrene, nummen kropp med knær som ikke vil bære meg. Min lege sier jeg er utbrendt men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det. Reagerer virkelig kroppen så ille da, klarer så vidt å gå 50 meter for å hente posten om dagen. Er det noen flere som har/har hatt det slik. Jeg begynner jo virkelig å tro at jeg er alvorlig syk. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Da er du i såfall skikkelig utbrent, slapp av noen dager (uker) hjelper det ikke det sopr så be om nøyere undersøkelder. 0 Siter
Gjest har vært utbrent i flere år Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Da er du i såfall skikkelig utbrent, slapp av noen dager (uker) hjelper det ikke det sopr så be om nøyere undersøkelder. Om man er skikkelig utbret så hjelper det ikke å ta det med ro et par dager! Det kan ta måneder og år før man igjen er i slag. Når det er sagt, så bør jo også legen ta skikkelige tester og utelukke alle andre muligheter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Få henvisning til en nevrolog for sikkerhets skyld hvis du ikke slår deg til ro med diagnosen utbrenthet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.