Sør Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvilke ting da? Faktisk så har jeg vært mye ute og reist og har en del dårlige erfaringer på området menn og muslimer... Jeg kan ikke skyldes for at jeg har vært uheldig i mitt møte med dem, da det er de som har tatt seg visse friheter som man i Norge regner som både voldtekt og kidnapping!!! Jeg var 10 år første gang jeg ble knivstukket av 5 pakistanere, jeg var 17 den dagen 3 maroccanere gangbanga meg og hold meg fanget i en leilighet i oslo i 3 dager, jeg var 22 år den dagen jeg var innlaggt på psykriatrisk og en god og snill asylsøker (etter sør sitt syn) brøyt seg inn på rommet mitt og voldtok meg menst jeg var fullstendig rusa på piller...... Trenger jeg for faen meg å nevne mer? Og derfor skal man "hate" andre menn/muslimer/innvandrere enn de individuelle krekene som angrep deg? Altså - skal jeg hate "alle menn" eller "alle søramerikanere" som kjørte pistolen i tinningen min i halvannen time? Skal jøder hate alle kristne, siden nazistene var kristne? Det som har skjedd med deg er grusomt, men det er ikke andre sin feil enn de som gjorde det. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96207-n%C3%A5r-han-er-muslim/page/5/#findComment-540322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.