Gå til innhold

kalorier

Gjest forvirretOGmegselv

Anbefalte innlegg

Gjest forvirretOGmegselv

ja så har jeg begynnt og telle dem jeg også.har ingen peiling på hvor mange kalorier jeg har pleid og innta hver dag, men har nok spist en del usunne ting.tror jeg har litt rask forbrenning, men er ikke sikker.

når jeg nå skal begynne og bli litt mer bevisst på dette med kalorier, slik at jeg ikke overskrider 1600 pr.dag..da må jeg jo vite hva alt jeg spiser inneholder av kalorier. men jeg har jo ingen anelse hva f-eks ett rundstykke jeg kjøper hos bakeren inneholder, eller når jeg kommer hjem til middag, og mor har laget kylling og pasta med masse grønnsaker rundt, eller en gryterett med allslags oppi...da må jeg bare tenke sånn ca. hvor mye? foreldrene mine har nemlig en tendens til å bare putte det de føler passer sammen(og det kan være mye!)oppi en gryte.

hvordan skal stakkars meg holde kontroll over disse fæle leggepåseg tingene som følger med disse måltidene da? er det noen som vet ca.hvor mange kalorier det er i f.eks ett stykke kjøtt...en biff...en potet..med saus eller smør til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

audhild1365380488

IKKE gjør dette!!!!!!!!!!

Det er raskeste veien til hælvete, jeg veit hva jeg prater om! Det var sånn jeg sjøl begynte.

Veien er kort fra 1600 til 1100 til 700.

Må du absolutt være sunn, tren mer. Kjøp et eple heller enn en skjokolade.

Værsåsnill, ikke gjør dette. Det går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...