Gå til innhold

Ribose

Stankonia

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan man skal ta ribose for å få best mulig effekt ut av det.

Kan jeg eventuellet ta det sammen med kreatin og protein eller skal det tas alene og hvordan?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dubreuilh

ehhh....nei.

Ehhh.. Jo, det var det.

De tok kosttilskuddet Ribose, og blei tatt for nandrolonbruk. Det viste seg at produsenten (bevisst eller ubevisst, hvem veit) hadde inkludert nandrolon i produktet.

Ikke at det oppfyller noe relevanskrav, men slik er nå fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Higgins

Ehhh.. Jo, det var det.

De tok kosttilskuddet Ribose, og blei tatt for nandrolonbruk. Det viste seg at produsenten (bevisst eller ubevisst, hvem veit) hadde inkludert nandrolon i produktet.

Ikke at det oppfyller noe relevanskrav, men slik er nå fakta.

Altså, all ribose inneholder da ikke dop!!

Dette ble litt "goddag, mann,-økseskaft"!! spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, all ribose inneholder da ikke dop!!

Dette ble litt "goddag, mann,-økseskaft"!! spør du meg!

Altså dette beviser hvor lite peiling du egentlig har på kost tilskuddet ribose.

Det har INGENTING med nandrolon bruk å gjøre.

Har det noensinne slått deg at de kanskje brukte ribose og nandrolon og ble tatt for doping siden nandrolon er doping?

Det er like dumt som å si at de spiste fisk og ble tatt for doping..

Ubevisst eller bevisst, jeg driter i hva slags kost tilskudd de gikk på da de ble tatt for doping, sikkert mye mer enn bare ribose.

jeg ville bare ha svar på spørsmålet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Higgins

Altså dette beviser hvor lite peiling du egentlig har på kost tilskuddet ribose.

Har det noensinne slått deg at de kanskje brukte ribose og nandrolon og ble tatt for doping siden nandrolon er doping?

Ubevisst eller bevisst, jeg driter i hva slags kost tilskudd de gikk på da de ble tatt for doping, sikkert mye mer enn bare ribose.

Halloen?! Hvorfor poster du denne til meg? Jeg er da på samme linje som deg! Det er "Dubreuilh" som tror ribose=dop, ikke jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen?! Hvorfor poster du denne til meg? Jeg er da på samme linje som deg! Det er "Dubreuilh" som tror ribose=dop, ikke jeg!!

hehe, sorry.

ikke meninga, ble bare litt revet med og irritert og posta ved et misforståelse til deg...

beklager feilen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Higgins

hehe, sorry.

ikke meninga, ble bare litt revet med og irritert og posta ved et misforståelse til deg...

beklager feilen=)

He-he! OK!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Altså... De to ble tatt for nandrolon, og sa de bare hadde tatt ribose. Etterpå viste prøver at ja, ribose-produktet de hadde tatt inneholdt et stoff som gjorde at man testet positivt på nandrolon. Derfor saksøker Grimseth disse folka i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Dubreuilh

Så ikke dette før nå. Har jeg hevda at ribose=dop? Da overtolker du meg, i så fall.

Men faen ta denne diskusjonen, det kan det være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...