Gå til innhold

Søndag på DoktorOnline

Anbefalte innlegg

Gjest Gul badeand

Søndag er det åpenbart ikke noen som helst grunn til å logge inn på DoktorOnline. Søndager er åpenbart dagen for en svært snever krets av super kverulantene.

Ikke så merkelig at det blir mindre og mindre aktivitet her på søndager.

Noen få innsendere har åpenbart som søndagshobby å kverulere i det uendelige. Hadde det bare vært sak som diskulere hadde det vel vært greit, men søndager her dreier seg utelukkende om dårlig kamuflerte personangrep.

Jeg synes det er trist at de som har tilsyn her ikke agerer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96217-s%C3%B8ndag-p%C3%A5-doktoronline/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det forekommer deg ikke at du kunne skrive din egne innlegg om det som passer deg, istedet for å syte over at andre ikke skriver det du forventer.

Hvis du ikke liker innlegg fra en eller flere nick, er det vel bare til ikke å lese innleggene?

Vanskeligere er det faktisk ikke. Ikke engang for deg.

Med vennlig hilsen

Gjest Gul badeand

Hei,

Det forekommer deg ikke at du kunne skrive din egne innlegg om det som passer deg, istedet for å syte over at andre ikke skriver det du forventer.

Hvis du ikke liker innlegg fra en eller flere nick, er det vel bare til ikke å lese innleggene?

Vanskeligere er det faktisk ikke. Ikke engang for deg.

Med vennlig hilsen

Er det ikke nettopp det jeg har gjort?

Annonse

Annonse

Gjest selje

*ler*

Du begynte denne tråden med: "Søndager er åpenbart dagen for en svært snever krets av super kverulantene."

Dobbelmoral er dobbelt så bra??

Med vennlig hilsen

Etter en litt grå dag (slaps ute, kink i nakken inne) kopler jeg meg opp/inn/ til DOL. Søndager på Dol, det er helt korrekt, det ble akkurat som det pleier og det fikk meg i et overstadig godt humør!

(det kan naturligvis være noe i veien med min humoristiske sans). Visse personer her høres akkurat som jeg og mannen min når det skjærer seg (og det gjør det lett). DOl er med andre ord å likne med et gammelt ekteskap, eller åssen er det, gutter (og jenter)?

Gjest Gul badeand

*ler*

Du begynte denne tråden med: "Søndager er åpenbart dagen for en svært snever krets av super kverulantene."

Dobbelmoral er dobbelt så bra??

Med vennlig hilsen

Jeg bare minner om at du var den første til å svare på denne tråden.

Det sier sitt om hvor lavpanna diskusjoner du gidder å delta i.

Det var også det som var hensikten med denne tråden. Du gikk rett på.

Jeg bare minner om at du var den første til å svare på denne tråden.

Det sier sitt om hvor lavpanna diskusjoner du gidder å delta i.

Det var også det som var hensikten med denne tråden. Du gikk rett på.

Men det er fremdeles du som syter over "kvaliteten", mens du lirer av deg våset ditt.

Du står selvsagt helt fritt til å starte intelligente tråder....

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...