Ulv I Faarikaal Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg vil fylle den med noe, men hva ? Jeg har mye remedier og grønnsaker her. Må være enkelt og kjapt. Aldri laget fylt kylling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvis du ikke har mye grønnsaker og mat forøvrig, så foreslår jeg at du fyller kyllingen med tørkepapir - uten hjerter på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Hvis du ikke har mye grønnsaker og mat forøvrig, så foreslår jeg at du fyller kyllingen med tørkepapir - uten hjerter på. Å ? Hva blir det da ? Jeg har mye grønnsaker og får tak i mer i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Å ? Hva blir det da ? Jeg har mye grønnsaker og får tak i mer i dag. Hva det blir?? Er det så viktig at alt har navn da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kengu Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Den kyllingen skulle du ha fylt med sitron, hvitløk og rosmarin (eller kanskje timian?) For sen hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vicca Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Alt for sent, og ikke fylt kylling;-) men uansett, dette liker jeg: Del opp en rå, tint kylling i biter, gni inn salt og pepper. Fres litt hvitløk og løk, legg oppi kyllingstykkene. Stekes noen minutter, før du heller over masse vann. Skal småkoke en stund (imens kan du ta en trall:-D). Tilsett ingefær, jeg bruker både fersk og tørket...etter en stund kålrot og rett før det er ferdig kinakål. Det høres kanskje ikke så godt ut, men jeg lover deg; det er dig. Det heter forresten tinola, er filipinsk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Hva det blir?? Er det så viktig at alt har navn da? Torki-kylling ? Jeg fylte'n med noe avocadoklin, det var ikke godt, men resten av kyllingen ble bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Den kyllingen skulle du ha fylt med sitron, hvitløk og rosmarin (eller kanskje timian?) For sen hilsen fra Kjente krydder, men hva med fyllet ? Epler ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Alt for sent, og ikke fylt kylling;-) men uansett, dette liker jeg: Del opp en rå, tint kylling i biter, gni inn salt og pepper. Fres litt hvitløk og løk, legg oppi kyllingstykkene. Stekes noen minutter, før du heller over masse vann. Skal småkoke en stund (imens kan du ta en trall:-D). Tilsett ingefær, jeg bruker både fersk og tørket...etter en stund kålrot og rett før det er ferdig kinakål. Det høres kanskje ikke så godt ut, men jeg lover deg; det er dig. Det heter forresten tinola, er filipinsk. Det er notert, 5 kyllinger ligger og venter på neste party, så det er flere muligheter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kengu Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kjente krydder, men hva med fyllet ? Epler ? Du skal ikke ha noe annet fyll enn det. Dytt inn noen hvitløksfedd, skvis rikelig med sitron nedi og avslutt med noen kvaster rosmarin. Det gir veldig god smak til kjøttet. Salt og pepper må du selfølgelig også ha. Gni inn skinnet med dette og litt olje. Helstekes. Hvis du vil ha fyll kan du sikkert stuffe den med epler eller annen passende stuffing, men det er jo ikke en kalkun, heller. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Du skal ikke ha noe annet fyll enn det. Dytt inn noen hvitløksfedd, skvis rikelig med sitron nedi og avslutt med noen kvaster rosmarin. Det gir veldig god smak til kjøttet. Salt og pepper må du selfølgelig også ha. Gni inn skinnet med dette og litt olje. Helstekes. Hvis du vil ha fyll kan du sikkert stuffe den med epler eller annen passende stuffing, men det er jo ikke en kalkun, heller. mvh Okei. notert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.