Gå til innhold

Nå har jeg en stor, tint kylling, men ingen oppskrift !

Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg vil fylle den med noe, men hva ? Jeg har mye remedier og grønnsaker her.

Må være enkelt og kjapt. Aldri laget fylt kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har mye grønnsaker og mat forøvrig, så foreslår jeg at du fyller kyllingen med tørkepapir - uten hjerter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvis du ikke har mye grønnsaker og mat forøvrig, så foreslår jeg at du fyller kyllingen med tørkepapir - uten hjerter på.

Å ? Hva blir det da ?

Jeg har mye grønnsaker og får tak i mer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ? Hva blir det da ?

Jeg har mye grønnsaker og får tak i mer i dag.

Hva det blir?? Er det så viktig at alt har navn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for sent, og ikke fylt kylling;-) men uansett, dette liker jeg:

Del opp en rå, tint kylling i biter, gni inn salt og pepper. Fres litt hvitløk og løk, legg oppi kyllingstykkene. Stekes noen minutter, før du heller over masse vann. Skal småkoke en stund (imens kan du ta en trall:-D). Tilsett ingefær, jeg bruker både fersk og tørket...etter en stund kålrot og rett før det er ferdig kinakål.

Det høres kanskje ikke så godt ut, men jeg lover deg; det er dig. Det heter forresten tinola, er filipinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hva det blir?? Er det så viktig at alt har navn da?

Torki-kylling ?

Jeg fylte'n med noe avocadoklin, det var ikke godt, men resten av kyllingen ble bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Den kyllingen skulle du ha fylt med sitron, hvitløk og rosmarin (eller kanskje timian?)

For sen hilsen fra

Kjente krydder, men hva med fyllet ? Epler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Alt for sent, og ikke fylt kylling;-) men uansett, dette liker jeg:

Del opp en rå, tint kylling i biter, gni inn salt og pepper. Fres litt hvitløk og løk, legg oppi kyllingstykkene. Stekes noen minutter, før du heller over masse vann. Skal småkoke en stund (imens kan du ta en trall:-D). Tilsett ingefær, jeg bruker både fersk og tørket...etter en stund kålrot og rett før det er ferdig kinakål.

Det høres kanskje ikke så godt ut, men jeg lover deg; det er dig. Det heter forresten tinola, er filipinsk.

Det er notert, 5 kyllinger ligger og venter på neste party, så det er flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente krydder, men hva med fyllet ? Epler ?

Du skal ikke ha noe annet fyll enn det. Dytt inn noen hvitløksfedd, skvis rikelig med sitron nedi og avslutt med noen kvaster rosmarin. Det gir veldig god smak til kjøttet. Salt og pepper må du selfølgelig også ha. Gni inn skinnet med dette og litt olje. Helstekes.

Hvis du vil ha fyll kan du sikkert stuffe den med epler eller annen passende stuffing, men det er jo ikke en kalkun, heller.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skal ikke ha noe annet fyll enn det. Dytt inn noen hvitløksfedd, skvis rikelig med sitron nedi og avslutt med noen kvaster rosmarin. Det gir veldig god smak til kjøttet. Salt og pepper må du selfølgelig også ha. Gni inn skinnet med dette og litt olje. Helstekes.

Hvis du vil ha fyll kan du sikkert stuffe den med epler eller annen passende stuffing, men det er jo ikke en kalkun, heller.

mvh

Okei.

notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...