Gå til innhold

Nå skal vi se hvor mye baller...


Gjest -Riksklysa *spent på sanksjonen*

Anbefalte innlegg

Gjest -Riksklysa *spent på sanksjonen*

dere webbiser har...

husker jeg fikk påpakning etter en bagatell, denne er værre, eller får vi atter en gang se hvor dobbeltmoralistiske dere er?

heh? tørr dere? eller er det slik at vedkommende har vært her så lenge? eller?

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1588674

dere har jo pokker ikke mot til å svare når folk mailer, så nå får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morsk

Og hvorfor skulle dette slettes ? Hvis du leser nedover i tråden får man jo bekreftet hvert ord av hovdpersonen selv.

Det bekreftes at han ikke tror det er noe som heter sosialiseringsprossess og kulturelt betinget adferd.

Det sammenlignes med å tro på kommunismen: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1588947

Tør jeg spørre hva i huleste du mener med dette usaklige angrepet ? bekrefte nicket ditt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skulle dette slettes ? Hvis du leser nedover i tråden får man jo bekreftet hvert ord av hovdpersonen selv.

Det bekreftes at han ikke tror det er noe som heter sosialiseringsprossess og kulturelt betinget adferd.

Det sammenlignes med å tro på kommunismen: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1588947

Tør jeg spørre hva i huleste du mener med dette usaklige angrepet ? bekrefte nicket ditt ?

har ingenting med det å gjøre. innlegget kan oppfattes som "personhets", direkte myntet på Sør...

jeg hadde en mildere karakteristikk av vedkommende for en stund siden og fikk webbis på nakken, så nå var jeg kun spent på om dette fikk følger, noe det selvsagt ikke gjorde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Dersom enhver antydning til krangel mellom Morsk og Sør skulle slettes, ville det bli mye å gjøre.

Det kunne sikkert vært slettet, men det kommer midt i en lang tråd som dermed vil bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom enhver antydning til krangel mellom Morsk og Sør skulle slettes, ville det bli mye å gjøre.

Det kunne sikkert vært slettet, men det kommer midt i en lang tråd som dermed vil bli ødelagt.

og det syntes du var et tilfredsstillende svar?

jaja, det er tatt til etterretning...

bøyer meg i støvet og konstanterer fakta... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt avhenger vel av HVEM man skriver til. Morsk og Sør er nok innerst inne veldig glade i hverandre, og de er like ille til å skjelle ut motparten begge to.

Det gir dem et piff i hverdagen, og jeg tviler på at Morsk, Sør, Grip, tidligere Flisgubben, osv, mister nattesøvnen når de blir skjelt ut av motparten. Tvert i mot. Det er programfestet at disse nickene skal krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Alt avhenger vel av HVEM man skriver til. Morsk og Sør er nok innerst inne veldig glade i hverandre, og de er like ille til å skjelle ut motparten begge to.

Det gir dem et piff i hverdagen, og jeg tviler på at Morsk, Sør, Grip, tidligere Flisgubben, osv, mister nattesøvnen når de blir skjelt ut av motparten. Tvert i mot. Det er programfestet at disse nickene skal krangle.

Det hadde ikke vært DOL ellers, men stakkars svake sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Alt avhenger vel av HVEM man skriver til. Morsk og Sør er nok innerst inne veldig glade i hverandre, og de er like ille til å skjelle ut motparten begge to.

Det gir dem et piff i hverdagen, og jeg tviler på at Morsk, Sør, Grip, tidligere Flisgubben, osv, mister nattesøvnen når de blir skjelt ut av motparten. Tvert i mot. Det er programfestet at disse nickene skal krangle.

Mye sant her. Med unntak av ett eneste tilfelle lang tid tilbake kan jeg ikke huske at Sør noensinne har irritert meg.

Det har derimot et par av hans anonyme papegøyer gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Det hadde ikke vært DOL ellers, men stakkars svake sjeler.

*Det hadde ikke vært DOL ellers, men stakkars svake sjeler.*

Vi har alle våre motiver for å kaste bort tid på DOL. Hvis ditt er å vinne en debatt over SØR er det nok heller deg det er synd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sant her. Med unntak av ett eneste tilfelle lang tid tilbake kan jeg ikke huske at Sør noensinne har irritert meg.

Det har derimot et par av hans anonyme papegøyer gjort.

Jeg har nok latt meg irritere av Sør noen ganger, men det er nå en stund siden. Han er vel for øvrig kanskje den eneste som faktisk har klart å irritere meg litt skikkelig :)

Anonyme idioter er det lang tid siden jeg har latt meg irritere av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Jeg har nok latt meg irritere av Sør noen ganger, men det er nå en stund siden. Han er vel for øvrig kanskje den eneste som faktisk har klart å irritere meg litt skikkelig :)

Anonyme idioter er det lang tid siden jeg har latt meg irritere av.

*Han er vel for øvrig kanskje den eneste som faktisk har klart å irritere meg litt skikkelig :)*

Sør er en institusjon på DOL slik han var på VGdebatt hvor jeg så han i aksjon første gang. Man behøvde ikke lese mange innlegg før det stod klart at vi her ikke snakker om noen vanlig, konstruktiv og løsningsorientert debattant.

Det passet meg i grunn bra, da ikke jeg heller gidder gå i dybden av enhver problemstilling. Ihverfall ikke når alt må skrives. Da er det faktisk morsommere med en mix av sak og flame...syns nå jeg.

Like klart er at enten deltar man etter hans spilleregler, eller så bør man holde seg unna.

Frivillig er det åkke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*Det hadde ikke vært DOL ellers, men stakkars svake sjeler.*

Vi har alle våre motiver for å kaste bort tid på DOL. Hvis ditt er å vinne en debatt over SØR er det nok heller deg det er synd på.

Ikke sånne mål.

Hva var det han het ? Don Quichote ? Han med vindmøllene ? Ikke mye framtid.

Den som blir sint har tapt, men usikkert for hvem ? Seg selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Ikke sånne mål.

Hva var det han het ? Don Quichote ? Han med vindmøllene ? Ikke mye framtid.

Den som blir sint har tapt, men usikkert for hvem ? Seg selv ?

Sorry, for kryptisk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sånne mål.

Hva var det han het ? Don Quichote ? Han med vindmøllene ? Ikke mye framtid.

Den som blir sint har tapt, men usikkert for hvem ? Seg selv ?

Mr. Don er vel ikke akkurat en fyr man burde høre for mye på.

Du sier det selv: Han slåss mot vindmøller, noe som ikke er regnet som normal praksis.

Jeg har bare lest et par hundre sider av boka, men er det en ting som slo meg ganske tidlig så er det at denne mannen overhodet ikke er ved sine fulle fem, ergo ikke akkurat en fyr man hører på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt avhenger vel av HVEM man skriver til. Morsk og Sør er nok innerst inne veldig glade i hverandre, og de er like ille til å skjelle ut motparten begge to.

Det gir dem et piff i hverdagen, og jeg tviler på at Morsk, Sør, Grip, tidligere Flisgubben, osv, mister nattesøvnen når de blir skjelt ut av motparten. Tvert i mot. Det er programfestet at disse nickene skal krangle.

tror kanskje at poenget forsvant her, poenget var at webbisene sletter når de føler for det selv.

jeg hadde på ingen måte noen problem med debatten i seg selv, det ble bare en prinsippsak for meg at de burde slette det så lenge jeg fikk påpakning for noe som var mildere enn dette...

men som sagt, her gjør man som man vil, og langt på vei er det kardemomme-loven som regjerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje at poenget forsvant her, poenget var at webbisene sletter når de føler for det selv.

jeg hadde på ingen måte noen problem med debatten i seg selv, det ble bare en prinsippsak for meg at de burde slette det så lenge jeg fikk påpakning for noe som var mildere enn dette...

men som sagt, her gjør man som man vil, og langt på vei er det kardemomme-loven som regjerer...

De sletter i forhold til hvem som tåler hva, tror jeg.

Selv om de selvsagt ikke kan vite dette sikkert, så er i hvert fall Sør og Morsk to debattanter som Webbis "kjenner" ganske godt, og takhøyden må derfor bli ganske høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sletter i forhold til hvem som tåler hva, tror jeg.

Selv om de selvsagt ikke kan vite dette sikkert, så er i hvert fall Sør og Morsk to debattanter som Webbis "kjenner" ganske godt, og takhøyden må derfor bli ganske høy.

riktig, men dersom de er så oppegående, webbisene altså, så faller det for sin egen urimelighet å gi meg påpakning. Sør tål er mye, og at det kom fra meg, eller deg for den sakens skyld, burde da bevise at det kunne blitt stående...

patetisk er det...

men samma det...

smiler og er like sur jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig, men dersom de er så oppegående, webbisene altså, så faller det for sin egen urimelighet å gi meg påpakning. Sør tål er mye, og at det kom fra meg, eller deg for den sakens skyld, burde da bevise at det kunne blitt stående...

patetisk er det...

men samma det...

smiler og er like sur jeg:-)

Det er vel kanskje noe med at enkelte er det lettere å la holde på med sitt, enn som Webbis å måtte overta diskusjonen med disse selv - i det uendelige...................................................

Blander meg oppi noe jeg ikke jeg ikke har noe med, kom bare med en betraktning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig, men dersom de er så oppegående, webbisene altså, så faller det for sin egen urimelighet å gi meg påpakning. Sør tål er mye, og at det kom fra meg, eller deg for den sakens skyld, burde da bevise at det kunne blitt stående...

patetisk er det...

men samma det...

smiler og er like sur jeg:-)

Men det kommer sikkert ann på HVEM du skriver til.

Sør og Morsk tåler en trøkk. Det er ikke sikkert at andre gjør det.

Ikke det at jeg bør si så jævla mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...