Gjest lille_trille Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hei! Jeg har holdt et fint slanke program,med fokus på lav GI, økt protein og moderat med fett. Teller sånn omtrentlig hva jeg spiser. Har trent 4-5 ganger i uken! er nå nede i 60-62 kilo og er 175, og det er her jeg vil vere! vekten forandrer seg litt men har holdt detta lenge nå og jeg trives! men er fortsatt nøye med hva jeg spiser da, men det har blitt mer en vane nå enn en kur! MEN nå har jeg blitt operert og kan ikke trene på 6 uker, kan ikke løfte eller gjøre kraftige bevegelser! Jeg kan gå så jeg kommer til å gå ca en tre kvarter noen kvelder i uken håper jeg på! så hva nå? hvordan skal jeg gjøre det nå? hvor mye skal jeg minke i antal kcal? er det bra å gå også? Er det noen som har noen erfaringer med dette eller noen råd? hva med musklene mine? vil de forsvinne helt? jeg vil heller ikke få for lite i meg for da vil forbrenningen synke? finnes det et sånt preparat for oss som har pause i trening? synes å huske jeg har sett det på apoteket? håper på svar!!!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.