Gå til innhold

treningsfri pga sykdom

Gjest lille_trille

Anbefalte innlegg

Gjest lille_trille

hei!

Jeg har holdt et fint slanke program,med fokus på lav GI, økt protein og moderat med fett. Teller sånn omtrentlig hva jeg spiser.

Har trent 4-5 ganger i uken!

er nå nede i 60-62 kilo og er 175, og det er her jeg vil vere! vekten forandrer seg litt men har holdt detta lenge nå og jeg trives! men er fortsatt nøye med hva jeg spiser da, men det har blitt mer en vane nå enn en kur!:)

MEN nå har jeg blitt operert og kan ikke trene på 6 uker, kan ikke løfte eller gjøre kraftige bevegelser!

Jeg kan gå så jeg kommer til å gå ca en tre kvarter noen kvelder i uken håper jeg på!

så hva nå? hvordan skal jeg gjøre det nå? hvor mye skal jeg minke i antal kcal? er det bra å gå også?

Er det noen som har noen erfaringer med dette eller noen råd?

hva med musklene mine? vil de forsvinne helt?

jeg vil heller ikke få for lite i meg for da vil forbrenningen synke?

finnes det et sånt preparat for oss som har pause i trening? synes å huske jeg har sett det på apoteket?

håper på svar!!!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...