Catherine1365380455 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hva slags trening og hvor mye må du trene for å gå ned i vekt? Jeg veier 65 kg og er 166 cm høy...jeg synes det er altfor mye, men samme hvor mye jeg trener, er i aktivitet og spiser nogenlunde sunt, så klarer jeg ikke å gå ned de nødvendige kiloene. Så nå lurer jeg på hva slags trening som forbrenner fett og gjør at du går ned i vekt? Jeg har hørt at kondisjonstrening er effektivt, og i de siste ukene har jeg trent sånn fem ganger i uka, men ennå har jeg ikke sett resultater. Jeg trener også litt styrke. Bør jeg kutte ut det for å gå ned i vekt? På forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lebba Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei! Du trenger da ikke gå ned i vekt? Du er ei sprek og sterk jente, som trener så mye. Muskler veier forøvrig mer enn fett. Det er også forskjell på beinbygning hos folk. Ikke tenk på vekta. Trene for å holde deg i form og ha det gøy! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SATSjenta Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg var i samme situasjon som deg: trente og trente, uten å se resultater på vekta. Til jul fikk jeg meg pulsklokke, og ble mer obs på å holde pulsen oppe under kondisjonstreningen! Og vips: Ned tre kilo! Anbefales! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Kombinasjon av aerobic/styrke gir best resultater på lengre sikt, på kortere sikt går du mest ned av forbrenningstrening, f.eks aerobic. Ikke at du trenger å gå ned i vekt, men. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg var i samme situasjon som deg: trente og trente, uten å se resultater på vekta. Til jul fikk jeg meg pulsklokke, og ble mer obs på å holde pulsen oppe under kondisjonstreningen! Og vips: Ned tre kilo! Anbefales! Forklar! Hva mener du med 'å holde pulsen oppe under kondisjonstreningen'? Ikke slappe av innimellom? Jeg står ihvert fall på til jeg sjangler... På forhånd tusen takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SATSjenta Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Forklar! Hva mener du med 'å holde pulsen oppe under kondisjonstreningen'? Ikke slappe av innimellom? Jeg står ihvert fall på til jeg sjangler... På forhånd tusen takk for svar. Spørs om du kommer nok opp i puls under treningen? Jeg ligger på en puls mellom 150-185, og det gir veldig god fettforbrenning! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Spørs om du kommer nok opp i puls under treningen? Jeg ligger på en puls mellom 150-185, og det gir veldig god fettforbrenning! Hei og takk for svar - Er ikke spesielt interessert i fettforbrenning i og for seg - har intet fett å miste. Men jeg vil ha kondis! Jeg aner ingenting om hvilken puls jeg har under trening. Den må vel være rimelig høy i og med at jeg tar meg fullstendig ut på 30 min step, tredemølle eller sykling? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.