Gå til innhold

FU: Gleder du deg til krigen mot Irak?

Anbefalte innlegg

Blir denne bedre enn Gulfkrigen?

Eller er du en slik kjedelig person som skal følge med Big Brother?

Jeg gleder meg i hvert fall utrolig mye. Det skal bli spennende.

Hvor mange dager trenger vi for å ta Bagdad?

Greier irakerne å ta livet av en eneste motstander, eller er de like feige og udyktige som forrige gang?

Kommer det til å bli brukt A-våpen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96296-fu-gleder-du-deg-til-krigen-mot-irak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir jo litt spennende da:-)

Jeg blir rett og slett kvalm. Det er faen meg ingenting som er spennende og kult med krig! Samme hva slags standpunkt man har til denne saken, så må du være rimelig tett mellom øra for å synes at det er spennende (på en positiv måte).

"...................."

Jeg blir rett og slett kvalm. Det er faen meg ingenting som er spennende og kult med krig! Samme hva slags standpunkt man har til denne saken, så må du være rimelig tett mellom øra for å synes at det er spennende (på en positiv måte).

"...................."

Jeg synes det er spennende uansett. Du er jo ikke nødt til å tenke på at det er virkelighet da:-) For eksempel i en boksekamp er det også blodig alvor og smerte men man fortrenger selvfølgelig den biten.

Jeg synes det er spennende uansett. Du er jo ikke nødt til å tenke på at det er virkelighet da:-) For eksempel i en boksekamp er det også blodig alvor og smerte men man fortrenger selvfølgelig den biten.

Stakkars. Du kan ikke være mye opplyst. En krig er vel ikke noe positivt og spennende.

Snakk om å være ignorant!

Annonse

Stakkars. Du kan ikke være mye opplyst. En krig er vel ikke noe positivt og spennende.

Snakk om å være ignorant!

Ærlig talt, det er vel ikke meningen at jeg skal være nødt til å ta innover meg all smerte og elendighet i denne verden? Jeg prøver å la være å bekymre meg over ting jeg ikke kan få gjort noe med. Anbefales!

Blir som regel litt skuffet av oppfølgere..

Den første Gulf-krigen var jo litt spennende fordi det da var nytt med live-sendinger og høypresisjonsbombing.

Er litt spent på om de har funnet på noe nytt til dennne gangen, hvis ikke blir jeg nok litt skuffet ja.

Ærlig talt, det er vel ikke meningen at jeg skal være nødt til å ta innover meg all smerte og elendighet i denne verden? Jeg prøver å la være å bekymre meg over ting jeg ikke kan få gjort noe med. Anbefales!

Jaha... men det er jo utrolig stygt av deg å si at du gleder deg til krigen da... fordi det er spennende. Er du klar over hvor alvorlig dette er for oss? Det ligger faktisk an til verdenskrig, og da er det ikke sikkert at du er trygg heller vet du. Jeg går heller ikke og bekymrer meg over noe jeg ikke kan gjøre noe med. Men jeg sitter ikke og sier at andres og kanskje min en gangs elendighet er spennende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...