kragerø jente Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hei. jeg er en jente på 15 år. jeg har en muskel sykdom som ikke jeg eller legene vet hva er. derfor er jeg her inne for å prøve å få mer informasjon.det begynte da jeg var 7år. da sviktet beinene mine helt fullstendig,når jeg gikk turer/løp eller gikk i trapper svikter beinene mine. når jeg var ca 11 fikk jeg lungebetennelse og havnet i rullestol. jeg kunne bevege beinene men kunne ikke gå eller stå. etter en mnd på sykehuset kom jeg hjem. etter en stund kunne jeg gå igjen.og var nesten helt normal.men deter sånn at jeg ikke klarer og gå etter en lang tur eller trapper. det sliter jeg med enda. men nå har det blitt verre. får mere vondt for å gå. og nå har det også kommet i hendene. klarer ikke å skrive blandtannet. derfor sliter jeg nå pga eksamene som kommer. over til beinene.det er i knærne jeg merker det og det svikter. håpert du eller noen andre kan hjelpe meg og finne ut noe. plizz. bare spørr meg hvis du trenger mere informasjon. klem fra iselin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Les her og ta kontakt med foreningen. Som det står er det mange forskjellige sykdommer. http://www.ffm.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.