favn Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Ja sant nok. Jeg drikker mye søt te fordi ellers får jeg ikke i meg mat! Orker ikke spise jevnlig som man skal i løpet av dagen, hvis jeg ikke kan skylle ned med te... Da blir det bare til at jeg spiser litt kjeks, en youghurt eller noe helt frem til middag. Ikke bra det heller i lengden. Tips: Begynn å trene. Da fyker appetitten på skikkelig mat i været. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Syns det er godt å maule hel agurk eller paprika jeg. Ellers er det jo godt å lage en salat som du kan spise litt av nå og da. 0 Siter
Anki Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Det beste jeg vet om å gå og småspise er paprika *nam* Det er bare snadder! 0 Siter
Nyco Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 Syns det er godt å maule hel agurk eller paprika jeg. Ellers er det jo godt å lage en salat som du kan spise litt av nå og da. Herved avslørt en gang for alle at du umulig kan være helt rekti nagla...Maule en PAPRIKA??? YAKK! ;0) Men jeg ser jo mulighetene her da, hakke den opp sammen med agurken og helle over youghurt med masse krydder i! 0 Siter
Anki Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Herved avslørt en gang for alle at du umulig kan være helt rekti nagla...Maule en PAPRIKA??? YAKK! ;0) Men jeg ser jo mulighetene her da, hakke den opp sammen med agurken og helle over youghurt med masse krydder i! hehe - da er ikke jeg rektig nagla heller, for jeg syns paprika er noe av det beste jeg vet å "maule" på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.