Gå til innhold

smerter rett i låret..

Gjest Kenneth, 16 år

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth, 16 år

Heisann, I vinterferien (ca. 2 uker siden) var jeg og sto på snowboard, siste dagen hadde jeg et uhell på bigjumpen hvor jeg klarte å hoppe altfor langt og lande på flaten og jeg fikk ett skikkelig rykk i beinet midt. Jeg har hatt vondt siden, men er sikker på at ingenting er brukket, jeg var ganske sikker på at det bare var en liten strekk, men det har jeg hatt flere ganger før og har pleid å gå over på noen få dager... Og dette gjør fortsatt ganske vondt, men det gjør kun vondt når jeg løfter på beinet, som er ganske irriterrende når jeg går... Og jeg har heller ikke vært å trent de 2 siste ukene pga dette. Så jeg lurte egentlig på om hva det kunne være ? smærtene ligger helt øverst på låret, rett ved lysken... Går det fint om jeg begynner å trene igjen eller gjør dette bare saken værre (og da mener jeg treningsstudio, pga jogging osv er uaktult for det gjør for vondt, har såvidt prøvd) og kan dette være noe alvorlig (selv om jeg tviler) burde jeg kontakte fastlege???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...