Gå til innhold

Drømmetydning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min erfaring er at jeg drømmer om noe jeg har sett, snakket om eller tenkt på om dagen. Tror ikke det ligger noe mer under enn akkurat det, bortsett fra noen spesielle personer som er sanndrømte da...

Så du har vel kanskje sett en baby/gravid dame eller lignende dagen i forveien...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96637-dr%C3%B8mmetydning/#findComment-542612
Del på andre sider

Gjest Ikke undertegnet

Min erfaring er at jeg drømmer om noe jeg har sett, snakket om eller tenkt på om dagen. Tror ikke det ligger noe mer under enn akkurat det, bortsett fra noen spesielle personer som er sanndrømte da...

Så du har vel kanskje sett en baby/gravid dame eller lignende dagen i forveien...?

Det Åsemor beskriver er det som kalles "Dagsrest" og som blander seg inn i drømmen. Men drømmen kan likevel ofte ha en dypere mening. Det er en grunn til at noen dagsrester og ikke andre fester seg i drømmen. Drømmen kommer fra det ubevisste.

Det finns imidlertid ikke EN fasit på hva en drøm betyr (selv om mange populærbøker later til å tro dette). Hva DU assosierer med gravid, kan være noe annet for en annen. EN tolkning av drømmen din kan f.eks. ha med at du fornyer deg selv. En annen med at noe nytt starter i livet ditt. Men den kan også bety helt andre ting.

Det kan være en god idè å skrive ned drømmene dine og forsøke å lære å tolke dem etterhvert.

Tyding av drømmer er veldig spennende!

Hilsen en psykolog

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96637-dr%C3%B8mmetydning/#findComment-542634
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...