Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt tre forskjellige typer Nokia-telefoner, og aldri opplevd at de blir varme selv etter flere timers telefonsamtaler.

Du har sikkert ikke kjøpt Clas Ohlssons Nokiasøppel.

Kjenner ingen andre som har hatt det problemet faktisk. Kjøpte som sagt nytt batteri i høst og har ikke småladet det.

Fortsetter under...

Du har sikkert ikke kjøpt Clas Ohlssons Nokiasøppel.

Kjenner ingen andre som har hatt det problemet faktisk. Kjøpte som sagt nytt batteri i høst og har ikke småladet det.

Nei, det har jeg nok ikke. :-) Kjøper jeg nytt batteri gjør jeg det alltid på steder hvor de selger litt kvalitet. Clas Ohlson er greit for CD-cover, skruer og kopper med kumønstre, men ikke stort annet.

Nei, det har jeg nok ikke. :-) Kjøper jeg nytt batteri gjør jeg det alltid på steder hvor de selger litt kvalitet. Clas Ohlson er greit for CD-cover, skruer og kopper med kumønstre, men ikke stort annet.

Det gjør vanligvis ikke jeg heller men det er ingen mobilforretning på Grünerløkka.

Dette kan kun skyldes en ting, nemlig at mobilen din bruker for mye strøm når du bruker den. Kanskje er det noe i veien med kretsen som lager radiobølgene eller antenna.

Mvh

Kanskje jeg like gjerne skulle kjøpe ny? Den kostet 99 kr og abonnementet går ut i mai :o)

Annonse

Jeg har hatt tre forskjellige typer Nokia-telefoner, og aldri opplevd at de blir varme selv etter flere timers telefonsamtaler.

Flere timers samtaler????...*lol*

Dere jenter kan være spik spenna gæerne når det gjelder å snakke i tlf. Har dere aldri hørt om at det er mulig å fatte seg i korthet?

Heldigvis har jeg ei kone som hater å snakke lenge i tlf. Jeg hadde blitt sprø skulle hun ha sittet i timer i tlf.

Av og til har hun ei venninne som ringer, hun har heller ingen begrensinger, men kona får dilla etter ca. 20 min. Jeg har hørt på disse samtalene og det er pjatt, pjatt og atter pjatt.

hehe - så lenge det er originalt Nokia-batteri Dorthe har så er det jo et fett hvor hun har kjøpt det. Det er jo produsert av Nokia uansett om du kjøper det på Clas Ohlson eller på Telekiosken liksom ...

"litt kvalitet" ringer litt dårlig hos meg.

Det du i realiteten sier er at Clas Ohlson ikke har noe som er kvalitet?

du skriver at cd-cover, skruer og kopper med ku motiv er det vi selger.. jada.. vi selger det, og 13000 artikler til.

mvh:

Clas Ohlson ansatt

"litt kvalitet" ringer litt dårlig hos meg.

Det du i realiteten sier er at Clas Ohlson ikke har noe som er kvalitet?

du skriver at cd-cover, skruer og kopper med ku motiv er det vi selger.. jada.. vi selger det, og 13000 artikler til.

mvh:

Clas Ohlson ansatt

Jeg vet veldig godt hva Clas Ohlson selger, og vi kjøper en del ting der, meg jeg kaller ikke Clas Ohlson kvalitet, så jeg kjøper ikke hva som helst der.

Flere timers samtaler????...*lol*

Dere jenter kan være spik spenna gæerne når det gjelder å snakke i tlf. Har dere aldri hørt om at det er mulig å fatte seg i korthet?

Heldigvis har jeg ei kone som hater å snakke lenge i tlf. Jeg hadde blitt sprø skulle hun ha sittet i timer i tlf.

Av og til har hun ei venninne som ringer, hun har heller ingen begrensinger, men kona får dilla etter ca. 20 min. Jeg har hørt på disse samtalene og det er pjatt, pjatt og atter pjatt.

Bare til opplysning, de flere timers samtalene var med menn.

Annonse

Jeg vet veldig godt hva Clas Ohlson selger, og vi kjøper en del ting der, meg jeg kaller ikke Clas Ohlson kvalitet, så jeg kjøper ikke hva som helst der.

Vi har kvalitet til kjøkkenet.

Vi har kvalitet innen verktøy.

Vi har kvalitet innen elektrisk.

Vi har faktisk norges nest beste alkaliske batterier ifølge en test.

OG jeg vet at ikke alt vi selger er like bra, men vi selger også kvalitetsting.

Ulv I Faarikaal

Unnskyld meg, men hvordan kan du vite at det er mange som klager på våre original batterier??

mvh:

Fordi jeg jobba i telefonbransjen for et år siden, og CO er ikke akkurat ukjent med sine batterier, smarte duppeditter og dingser som ikke virker. Har 4 nattlamper fra CO som tok kvelden alle sammen på 10 min. Jeg har kjøpt to batterier hos CO i mitt liv og begge var defekt. Tyder dårlig for statistikken, selv om jeg er en sånn som får alt som ikke virker, s k ulykkesfugl. Mye har virket og da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...