nanna Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Jeg har heller aldri forstått de som har aviskorg med blader på toalettet. Vi har aviskorg på do. Men jeg skjønner meg ikke noe særlig på deg heller, såe... 0 Siter
Gjest appendix Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Det er så kjedelig å sitte der uten å få drite! Men hvis en tar med seg noe å lese på, så kan du banne på at du ikke får lest mer enn et par linjer før klatten lander. Det er en måte å få psyken din til å narre den fysiske delen av kroppen. *Det gjør ikke meg noe å sitte her en time, for jeg har noe å lese på. Ædabæada!* Og da gidder ikke kroppen kødde med deg og holde dritten inne. Hvis du skjønner.... 0 Siter
shandy Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Nei, kunne ikke tenkt meg det nei. Jeg er sikker på at mannan din har ei rompe som ligner en drueklase. Skal ikke sitte på dass for lenge - ikke bra. 0 Siter
Gjest Imodus Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Antyder du at han tørker seg i ræva med avisen? Eller vemmes du av tanken på at han tar i den mens han sitter og driter? La oss si at prosessen foregår slik: 1. Han leser og driter. 2. Han legger avisen på gulvet for å konsentrere seg om å tørke seg i ræva. De fleste bruker vel begge hender for å få revet av papir. 3. Han vasker hendene (håper jeg) 4. Han tar opp avisen fra gulvet og forlater dass. Ser du! Intet griseri her. Ja, men HAR du ikke tenkt på at mange har så lang vei fra do til vask, at de kanskje flytter med seg avisa til vasken FØR de har fått vasket hendene. Basiller, bakterier og usj og æsj! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Det er så kjedelig å sitte der uten å få drite! Men hvis en tar med seg noe å lese på, så kan du banne på at du ikke får lest mer enn et par linjer før klatten lander. Det er en måte å få psyken din til å narre den fysiske delen av kroppen. *Det gjør ikke meg noe å sitte her en time, for jeg har noe å lese på. Ædabæada!* Og da gidder ikke kroppen kødde med deg og holde dritten inne. Hvis du skjønner.... Går du dit hvis du ikke må 'a? 0 Siter
Gjest lureren Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Er det bare mannfolka som gjør dette?? 0 Siter
mr.M Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Jeg er en doleser. Jeg har aldri forstått at det kunne irritere. Har vært gift men min kone aksepterte det. Hvorfor blir du irritert? Er du redd at basiller kommer på avisen? Om det er tilfellet synes jeg din venn skal ta hensyn til det å ta med seg en egen bok istedet hvis han vil lese. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.