Gå til innhold

Sette pris på å bli eldre?

Anbefalte innlegg

Gjest slitern

Kunne ønske det å bli eldre var noe positivt. Nå har jeg nettopp fylt 30 og jeg synes nesten det er trist. Kunne ønske jeg var ung og kunne leve livet om igjen. Er redd for at utseende skal forfalle og at jeg ikke skal finne meg en mann. Føler at mannfolk bare er opptatt av utseende til kvinnfolkene. Dette syntes jeg er litt deprimerende. Jeg ser bra ut det er ikke det, men jeg føler at det er en slags form for diskriminering. Når menn snakker om kvinner snakker de bare om hvor pene de er. Det er liksom ikke noe snakk om andre kvaliteter. Det som er positivt med å bli eldre er at man blir mer selvsikker og gir litt mer blaffen i hva andre tenker og tror.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96779-sette-pris-p%C3%A5-%C3%A5-bli-eldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

8

• petter smart

8

• Ulv I Faarikaal

6

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest slitern

Det er infantilt usikkert å starte den samme tråden i så mange forum samtidig. Kan du ikke like godt rope: "Se på meg!!!" ;-)

Dessuten blir det et helvete å diskutere det som sier i diskusjonens anledning, så er er kontraproduktivt.

Bare slapp av du

petter smart

De fleste kvinner jeg ser/vet om kjenner jeg ikke så godt at jeg vet om deres indre kvaliteter. Dermed blir det enkleste å diskutere utseendet. Det er jo tross alt viktig. Ingen vil være sammen med noen som er stygg. Men du er vel neppe styggere enn andre på din alder? Du kan jo ikke sammenligne deg med 18 år gamle jenter.

Du er ikke gammel når du er 30 år. Jeg syntes 30+ år gamle kvinner var sexy fra jeg var gammel nok til å vita hva sexy var for noe. Du har en stund igjen til det går nedoverbakke. Hvis det kan være noen trøst.

Gjest slitern

Du bør ikke bli sur på den eneste som responderer på innleggene dine... :-) Får ikke mange venner av sånt, vet du.

Det er ikke jeg som er sur. Du er tydeligvis sur på meg som ønsker respons fra flere her. Men det er visst bare du som svarer.

Menn kan se ut som svin og likevel få seg dame. Men jeg må jo innrømme at det er mange stygge damer som får seg menn også da.

Annonse

Det er ikke jeg som er sur. Du er tydeligvis sur på meg som ønsker respons fra flere her. Men det er visst bare du som svarer.

Menn kan se ut som svin og likevel få seg dame. Men jeg må jo innrømme at det er mange stygge damer som får seg menn også da.

Det finnes en stygg mann til enhver stygg dame. Er det noen trøst for dem det gjelder?

Men, det du påpeker er jo et menneskelig mysterium, er det ikke? Det er jo vanskelig å forstå at det skal være slik nå til dags, dog så er det klart lettere for pene damer å få seg en mann (surprise).. :-)

Men, jeg tror du undervurderer oss menn, dersom du tror at vi BARE er opptatt av utseendet. Utseendet er bare det første og enkleste kriteriet å sortere sin bytter etter. ;-)

Gjest slitern

Det finnes en stygg mann til enhver stygg dame. Er det noen trøst for dem det gjelder?

Men, det du påpeker er jo et menneskelig mysterium, er det ikke? Det er jo vanskelig å forstå at det skal være slik nå til dags, dog så er det klart lettere for pene damer å få seg en mann (surprise).. :-)

Men, jeg tror du undervurderer oss menn, dersom du tror at vi BARE er opptatt av utseendet. Utseendet er bare det første og enkleste kriteriet å sortere sin bytter etter. ;-)

Du blunker mye til meg i dag, tror nesten du er interessert i meg;)

Annonse

Gjest slitern

Jeg er allerede bortgiftet, så du kan være så stygg eller vakker du vil. Men, for nærmere vurdering kan du jo sende et bilde til [email protected] :-)

Det er nok ikke utseende som hindrer meg i å få meg en mann. Det er nok heller det at jeg har manneangst. Fikser ikke å bli sett på som et sexobjekt - syntes det er nedverdigende. Men jeg ser jo at andre damer elsker det. Det er visst noe feil med meg.

Ulv I Faarikaal

Jeg er bare ca 135 mnd eldre enn deg, men har ikke resignert. Har ikke planlagt å gjøre det heller enda. Damer vokser på trær, men høyt henger de og sure er de. Kanskje fordi de ikke eier selvtillit ? Utseende er ikke det du tror, bare en del av det hele. Hvis ingen løper skrikende av sted eller dytter unga bak seg og rygger når du kommer, så er det helt sikkert bra. Jeg liker tæl og ambisjoner mer enn utseende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...