Gå til innhold

Sette pris på å bli eldre?

Anbefalte innlegg

Gjest slitern

Jeg er 29 for 6. gang, nærmer meg min 7. feiring av 29-års dagen. Så jeg gleder meg også til alderdommens trygghet og selvtillit. :-D

Ja, du har vel ikke begynt å bli skrukkete enda da. Det er jo forskjell på folk hvor fort de eldes. Heldigvis røyker jeg ikke så jeg ser ennå fresh ut.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

8

• petter smart

8

• Ulv I Faarikaal

6

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest slitern

Jeg er bare ca 135 mnd eldre enn deg, men har ikke resignert. Har ikke planlagt å gjøre det heller enda. Damer vokser på trær, men høyt henger de og sure er de. Kanskje fordi de ikke eier selvtillit ? Utseende er ikke det du tror, bare en del av det hele. Hvis ingen løper skrikende av sted eller dytter unga bak seg og rygger når du kommer, så er det helt sikkert bra. Jeg liker tæl og ambisjoner mer enn utseende.

Nei, tvert imot ingen fare for det. Har fått høre at jeg er pen og har visstnok draget, men jeg har manneangst.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nei, tvert imot ingen fare for det. Har fått høre at jeg er pen og har visstnok draget, men jeg har manneangst.

Hva slags manneadferd har du angst for, og hvordan arter angsten seg ?

(Burde jeg bli psykolog ? Folkens: bruker jeg de riktige ordene for å alaysere dette tilfellet av manneangst ?)

Nå ser jeg du er 36, og da er jeg bare 120 mnd eldre da.

Gjest slitern

(Burde jeg bli psykolog ? Folkens: bruker jeg de riktige ordene for å alaysere dette tilfellet av manneangst ?)

Jeg er søren meg ikke 36? Jeg har nettopp fylt 30 (ille nok).

Ulv I Faarikaal

Det er ikke bra å være feit heller. Men du er jo gift og da spiller det vel mindre rolle.

Det sa ei venninne også: "Jeg gidder ikke slanke meg mer, for nå er jeg gift !"

Eller var det mannen hennes som sa:" Nå behøver du ikke slanke deg mer for nå er du gift !"

Begge sier: "Nå kan jeg gå med gamle stygge klær og være stygg i munnen for nå er jeg gift !"

Hvor skal dette ende ?

Det var liksom han første respondanten som var 30+6 da, du får begynne å følge med :)

Hobbypsykolog, nei.

petter smart

Sp fordi du har manneangst og dermed skremmer bort menn/velger å ikke involvere deg med menn, så skylder du dette på at menn er så opptatt av utseendet? Det blir jo enda mer rart når du sier at du er attraktiv. I tillegg kommer det paradoksale at du er kresen selv.

Tror nok ikke det er utseendet ditt som evt, skremmer bort menn.

Annonse

Sp fordi du har manneangst og dermed skremmer bort menn/velger å ikke involvere deg med menn, så skylder du dette på at menn er så opptatt av utseendet? Det blir jo enda mer rart når du sier at du er attraktiv. I tillegg kommer det paradoksale at du er kresen selv.

Tror nok ikke det er utseendet ditt som evt, skremmer bort menn.

Jeg tror dette må være den fremtidige dama til mislykket.

petter smart

Jeg tror dette må være den fremtidige dama til mislykket.

Det spørs om to mislykkede gir en vellykket.

Men jeg tviler på at manneangsten blir mindre av å møte mislykket. Hadde fått et snev av manneangst selv hadde jeg møtt han.

Hun virker litt for overfladisk i praksis, selv om hun forfekter indre verdier.

Men kanskje to fortapte sjeler kan finne hverandre. Så kanskje vi andre får fred her inne. *krysser fingrene og håper*

Det spørs om to mislykkede gir en vellykket.

Men jeg tviler på at manneangsten blir mindre av å møte mislykket. Hadde fått et snev av manneangst selv hadde jeg møtt han.

Hun virker litt for overfladisk i praksis, selv om hun forfekter indre verdier.

Men kanskje to fortapte sjeler kan finne hverandre. Så kanskje vi andre får fred her inne. *krysser fingrene og håper*

"Det er nok ikke utseende som hindrer meg i å få meg en mann. Det er nok heller det at jeg har manneangst. Fikser ikke å bli sett på som et sexobjekt - syntes det er nedverdigende. Men jeg ser jo at andre damer elsker det. Det er visst noe feil med meg."

Det var dette innlegget til "slitern" som fikk meg til å tenke tanken :-)

Hun fikser ikke å bli sett på som et sexobjekt og føler det nedverdigende. Det må da være midt i blinken for mislykket, som bare vil ha romantikk og tente lys :)

Jeg tror de er på bølgelengde - dvs. hvis det ikke var for det sanne faktum at hele mislykket ikke er den han gir seg ut for å være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...