piperill Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har hatt langt hår i mange år nå, men hadde for noen år siden lyst til å klippe meg kort. Ble litt påvirket av venniner rundt meg som klipte seg og ble sååå fine. Frisøren min derimot mente jeg burde vente. Han sa noe sånt som at jeg burde ha det lange håret nå så lenge jeg var ung. Har tenkt på det i ettertid og lurt på når jeg blir gammel. Nå er jeg snart 30, og håret blir bare lengre og lengre. Tror jeg beholder det sånn. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96780-fu-h%C3%A5rlengde-og-alder/page/2/#findComment-545835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Kan en dame være "for gammel" til å ha langt hår? Nei! I såfall: Når? Spiller hårfargen noen rolle? Ja, håret er som oftest penest uten at det er farget, permanentert eller bleket. Min mening er at desto høyere alder, desto mere viktig er det å ha en naturlig hårfarge. Hva er betydningen av frisyren på det lange håret? Hovedsaken er at vedkommede føler seg vel med langt hår. Hører av og til damer snakke om at de snart er for gammel til å ha langt hår. Men i "gamle dager" hadde jo alle langt hår. Så lenge man unngår "bimbo-sveis" så er det vel ikke noe i veien å ha litt lengde på håret selv om man f.eks. har passert de 30? Hva er "bimbo-sveis" ? Jeg har ca 70 cm langt hår og er godt over tredve ;-) Hva mener dere? De aller fleste jenter og damer er absolutt penest med naturlig langt hår! Jeg har ikke sans for farging, bleking o.l. og hva er vel penere enn ei dame i godt voksen alder med en sølvfarget oppsatt frisyre? Med "bimbo-sveis" mener jeg slik som f.eks. Pamela Anderson i "Barb Wire". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96780-fu-h%C3%A5rlengde-og-alder/page/2/#findComment-546853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.