Gå til innhold

Til dere menn. hvorfor vil ikke kjæringa ha sex.. her er svaret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En Manns kommentarer:

1) Etter orgasmen er det slutt

Duh!! Det sier seg selv, gjør det ikke?

2) Forspill? Hvilket forspill?

Når den står, er forspillet ferdig! Ereksjonen er jo beviset på at man har forspilt nok…

3) Vi kysser bare før sex

Er det galt, og nå? Det blir jo en del klining for det, da.

4) Han finner ikke g-punktet

Selvsagt roter man ikke rundt nede i der som en annen gynekolog. Jeg får jo for faen ikke refusjon fra Trygdekontoret!

5) Vi vil ha sex til forskjellige tider av døgnet

Menn vil alltid ha sex, så det der er et oppkonstruert problem for å ha en unnskyldning for å slippe. Kvinnfolk!!

6) Han slikker meg i øret

Det har ingenting med opphisselse å gjøre. Man er kort og godt sulten, og slår to fluer i en smekk. Hadde det sånn rent praktisk vært lettere å få til, så hadde vi slikket dere i nesa også….

7) Skittent prat, hele tiden

Hva er skittent prat? Vi prater da bare sånn som vi alltid gjør..

8) Han kommer for tidlig

Han kommer når han er ferdig- se 1)

9) Vi gjør det alltid på samme måten

Never change a winning team- se 1) og 8)

10) Han vil ikke gi meg oralsex

Så vi prater for mye skittent, men forventes å lepje i oss fra rørsystemet til dama??!! Dette er det jeg kaller kvinnfolklogikk…

Ulv I Faarikaal

En Manns kommentarer:

Duh!! Det sier seg selv, gjør det ikke?

Når den står, er forspillet ferdig! Ereksjonen er jo beviset på at man har forspilt nok…

Er det galt, og nå? Det blir jo en del klining for det, da.

Selvsagt roter man ikke rundt nede i der som en annen gynekolog. Jeg får jo for faen ikke refusjon fra Trygdekontoret!

Menn vil alltid ha sex, så det der er et oppkonstruert problem for å ha en unnskyldning for å slippe. Kvinnfolk!!

Det har ingenting med opphisselse å gjøre. Man er kort og godt sulten, og slår to fluer i en smekk. Hadde det sånn rent praktisk vært lettere å få til, så hadde vi slikket dere i nesa også….

Hva er skittent prat? Vi prater da bare sånn som vi alltid gjør..

8) Han kommer for tidlig

Han kommer når han er ferdig- se 1)

Never change a winning team- se 1) og 8)

Så vi prater for mye skittent, men forventes å lepje i oss fra rørsystemet til dama??!! Dette er det jeg kaller kvinnfolklogikk…

Du blir aldri gift.

Ulv I Faarikaal

Jag har allerede lurt ei.... :-)

Kuuult !

Men jeg tror ikke hun er noe å satse på når hun tolererer en slik adferd.

Er hun normal ? Lever hun ? Ikke oppblåsbar vel ?

Eller stoppet du henne ut da hun ville stikke av ?

Kuuult !

Men jeg tror ikke hun er noe å satse på når hun tolererer en slik adferd.

Er hun normal ? Lever hun ? Ikke oppblåsbar vel ?

Eller stoppet du henne ut da hun ville stikke av ?

Man må selvsagt ha romslige dimensjoner på fryseren....

Annonse

petter smart

Hvorfor er det aklltid mannen som skal tilpasse seg kvinnens krav?

*Mener dere at vi skal holde på etter at vi er ferdige? Hvorfor skal dere bestemme hvor lenge sexen skal vare?

*Å ta av seg klærne og tafse litt er mer enn nok forspill.

Hvorfor skal vi holde på å dille i lange tider før samleie, hvorfor skal dere bestemme lengden på forspillet?

*Selv kysser jeg titt og ofte, men det kan jo være at menn får så lite sex og at de årøver å få mer ved å kun kysse før sex.

Hvorfor skal dere bestemme hva som er rikitg mengde kyss?

*Dere vet som regel ikke hvor det er selv. Vis oss det og vi finner det igjen neste gang.

*Vi har som regel lyst på sex og sier ekstremt sjelden nei til sex, det er det dere som gjør. Hvorfor skal vi ha sex på "deres" tidspunkt når dere ikke vil ha på våre?

*Gjør ikke det selv, men er det så jævli vanskelig å si fra om dette? Dere vil ha forspill, men sier ikke noe konkret om hva dere ønsker. Typisk kvinner.

*Dere prater nesten aldri skittent. Hvorfor skal dere bestemme hva som er riktig mengde skittenprat.

8) Han kommer for tidlig

*Nei det er dere som kommer for sent. Hvorfor skal feil/riktig tid defineres ut fra deres behov og ønsker?

*"Kvinner ønsker variasjon", men sier selvfølgelig ikke hva de ønsker eller ikke ønsker. Typisk kvinner. Vi skjønner ikke hint og vi kan i alle fall ikke lese tankene deres. Vet dere egentlig selv hva dere vil?

*Selv gir jeg dersom jeg får, med unntak av damer som har en jungel av hår og lukter/smaker sure sokker. Dere klager på at vi ikke vasker oss på tissen, dere er slett ikke noe bedre.

Ulv I Faarikaal

hehe har ett bra sex liv jeg da men har vært i forhold der mannen ikke skjønner hvorfor jeg ikke har lyst.

Nu har jeg det toppers:)

Menn som er stokk i hue fins det mange av. Sensualitet må læres som alt annet. Kvinner må lære opp mannen, men hvem tør ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...