Gå til innhold

Dere er faen meg dumme!

Anbefalte innlegg

I går så jeg faktisk på Big Brother i 25 minutter, og konklusjonen er at det er helt ufattelig at enkelte av dere faktisk sitter og ser på dette programmet, dag ut og dag inn. Det må da være pinlig å interessere seg for dette fuckings mølet?

Disse skapningene her må da være noen av de dummeste karakterene jeg har sett på TV siden apekatten Rodney og palestinafaenskapet Ramsey, klarte å samle hundretusenvis av seere hver fuckings dag. Man burde nesten blitt skutt på flekken bare for å se på faenskapet.

Og hvem i helvete prøver man å appellere til med dette programmet? Yngre? Eldre? De hadde da av en eller annen politisk korrekt grunn prestert å dytte inn to stk halvgamle mennesker som kunne vært noens besteforeldrene, og som er så innihelvete gamle at de ikke engang gjør seg som knulleobjekter, og hva er poenget med programmet hvis man ikke engang har lyst til å se noen av disse hjernedøde individene av noen mongiser, boltre seg i køya? Faktisk ville man risikert innpotens til langt ut på sensommeren om man dristet seg til å se noen av disse ufyselige figurene nakne i dusjen. Og nakne i dusjen får man ratt se dem!

Det jeg så i går var en mann i førtiårene som faktisk gikk rundt ute på en veranda sammen med en fyr som åpenbart var fra Toten eller et annet sted hvor de snakker denne grusomme dialekten, og ga navn til de forskjellige hjørnene der ute. Latteren sto selvsagt høyt i taket når de kom på et så rasende festlig navn som G-punktet! Jeg trodde et øyeblikk at jeg skulle dø av latter selv! Når de i tillegg snakket om at de var innom G-punktet for kort tid og dermed ikke fikk gjort seg ferdige, så holdt disse grusomt festlige humoristene på å le seg skakk i hjel. Gutten fra Toten er selvsagt unnskyldt siden han kommer fra et sted hvor halvparten av stedets innbyggere har samme oldemor og oldefar, og innavl setter som kjent preg, men denne eldre herremannen som løp rundt der ute og tok initiativet burde vært skutt av barmhjertighetshensyn!

Det neste vi så var en blondine som også kom fra et av stedene som Gud glemte, nemlig Halden - sannsynligvis det største møkkastedet i vårt kjære land om man ser borti fra Drammen, og man registrerte fort at jenta var preget av sin oppvekst blant innavlsmennesker, harrytasser og svenskehandel. Hun presterte i det minste å kjøre en lang historie som etter hvert skulle vise seg å ende i at hun hadde bøyd seg ned i skjørtet sitt uten å ha noe under! Jeg, og 1 million dumme nordmenn rundt om i landets kriker og kroker holdt selvsagt på å dette av stolen når hun helt uten mål og mening kom med denne opplysningen. Nei, jeg overdriver selvsagt, og det hele var pinlig!

Den mørkhårede jenta hun snakket med kommer forresten snart til å pule i programmet! Merk mine ord. Det lyste "billig" av utseende hennes, og hun er åpenbart med i Big Brother for å starte sin karriere som hore, men så feil kan hun ta. Horer må også se ut for å få seg kunder!

På toppen av det hele skal enkelte av disse forpulte faenene stemmes ut av huset som de var så ekstremt dumme å melde seg inn i, til jubel fra haugevis av mennesker som står og tar disse patetiske stakkarene i mot uten for bunkersen deres, og så får de en klem og et håndtrykk! Det er jo helt fantastisk! De burde vært skutt! Det ville vært en passende straff for å melde seg på dette horrible showet som er så til de grader festlig at enkelte av dere sitter benka foran skjermen dag ut og dag inn.

Jeg er sikker på at de samme molboene som klager over at de er feite men ikke har tid til å trene, sitter å kikker på dette tullet, dag ut og dag inn.

Det verste er jo for øvrig ikke at disse menneskene i huset er noe så innihelvete patetiske, kåte på pr, fitte og pikk, at de gjør alt mulig rart for å drite seg ut på skjermen og dermed kanskje få et Se og Hør oppslag om noen måneder, men dere! De virkelige idiotene er selvsagt de som sitter og ser på mølet! Og meg, som faktisk kikket på det før fotballkampen begynte på TV 3 i går, selv om det var mest for å få konstatert hvor ekstremt latterlige enkelte folk i Norge er, og at mange av oss sammenlignet med disse deltakerne samt deres tusenvis av seere, er ganske så noramle.

Et samfunn i forfall, ville Jacob sagt. Jeg er helt enig!

Nei, takke meg til en god reality krig om noen uker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96793-dere-er-faen-meg-dumme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

48

• Dorthe

6

• jacob

6

• conan

5

Mest aktive i denne tråden

hehe1365380488

Hehe.. Ler meg i hjel!

Så også på i går. Bonden Halvor og Blondinen Henriette gikk en 'tur' ute og Halvor lurer på hva Henriette tror om krigen i Irak, blir det krig eller ikke?? Men, Henriette, nei, hun følger ikke med på nyheter og leser heller ikke aviser, forteller hun Halvor. Bare lokalavis en gang i blant..

Nei, fy fan, for en gjeng de har samlet i år..

Og hun Therese, skal hun være baben liksom? Hun er jo stygg som et troll.

Men,jeg ser jo på da..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96793-dere-er-faen-meg-dumme/#findComment-543525
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Ler meg i hjel!

Så også på i går. Bonden Halvor og Blondinen Henriette gikk en 'tur' ute og Halvor lurer på hva Henriette tror om krigen i Irak, blir det krig eller ikke?? Men, Henriette, nei, hun følger ikke med på nyheter og leser heller ikke aviser, forteller hun Halvor. Bare lokalavis en gang i blant..

Nei, fy fan, for en gjeng de har samlet i år..

Og hun Therese, skal hun være baben liksom? Hun er jo stygg som et troll.

Men,jeg ser jo på da..

Jeg må innrømme at jeg ikke har noen som helst aning om hva disse individene heter, men jeg tviler ikke et sekund på om flertallet av dem ikke har hørt om Saddam Hussein.

Og ingen av kvinnfolka der inne så ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96793-dere-er-faen-meg-dumme/#findComment-543534
Del på andre sider

Annonse

Du må jo ha fulgt med du og da siden du kan gi DET foredraget om alle deltagerne? : )

Synes selv det er gørrkjedelig, og bruker ikke tida mi på BB. Men første episode fulgte jeg med på... Idiot-show - ja, men da var det i hvert fall litt underholdene....

Jeg så som sagt på ca 20 minutter av gårsdagens sending, men det skulle ikke mange minuttene til for å dømme disse folka.

Og jeg dømmer ikke lett, noe som sier en del om disse amøbelignende skapningene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96793-dere-er-faen-meg-dumme/#findComment-543543
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...