Gå til innhold

Dere er faen meg dumme!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

48

• Dorthe

6

• jacob

6

• conan

5

Mest aktive i denne tråden

Pest eller kolera? ;-)

Det må gjerne folk som ikke liker sport spørre om.

Men sport er nå i det minste underholdning, og uansett hvor langt man strekker begrepet underholdning så skal det vel godt gjøres å komme fram til at kikker-tv er går under dette begrepet.

En som følger interessert med hockey, bør vokte seg vel for å stemple BB-seere som dumme. Makan til hjernedøde utøvere som du har i hockey, skal du faen meg lete lenge etter. Og publikum er akkurat like dumme. Samtlige.

Det er godt mulig at du har rett, men deg om det.

Annonse

Annonse

En som følger interessert med hockey, bør vokte seg vel for å stemple BB-seere som dumme. Makan til hjernedøde utøvere som du har i hockey, skal du faen meg lete lenge etter. Og publikum er akkurat like dumme. Samtlige.

Niks- der tar du feil. Hockey er, som i alle andre lagidretter, spill under strenge, likeverdige og redelige rammer. Det er det som i siste innstans gjør spillet interessant.

BB er et sykelig tegn ved tiden. Den gnagende kjedsomheten og den labre tiltakslysten kanaliserer en interesse for det substansløse, sjeleløse og det strengt personlige. Nysgjerrighet er et symptom på en mangelsykdom.

Niks- der tar du feil. Hockey er, som i alle andre lagidretter, spill under strenge, likeverdige og redelige rammer. Det er det som i siste innstans gjør spillet interessant.

BB er et sykelig tegn ved tiden. Den gnagende kjedsomheten og den labre tiltakslysten kanaliserer en interesse for det substansløse, sjeleløse og det strengt personlige. Nysgjerrighet er et symptom på en mangelsykdom.

Så disse 1,4 millioner lesere av Se & Hør er herved diagnostisert? Å hva foreskriver doktoren- Lykkepiller til folket? :-)

*ler meg fillete*

Du er go`med tastene, SDD! Men hva med de som bruker masse tid på å irritere seg over møkkaprogram på tv, og skrive laa-a-ange frustrerte innlegg pga det samme?!;-)

*erter*

Jeg irriterer meg ikke så veldig over dette. Jeg blir bare litt oppgitt over at vi fortsatt er en nasjon med bønder.

Jeg følger med på Big Brother, har faktisk fulgt med på alle 3 rundene. Jeg er vel snart (om ikke allerede) hjernedød. Ja, muligens har jeg vel alltid vært hjernedød. *sukk*

Du kan gjerne fortelle meg hva som appellerer deg ved dette mølet?

Jesus, så mye dumt du klarer å vri ut av deg.

Hei forresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...