Gå til innhold

Forslag til tatovering, seriøst!

Anbefalte innlegg

Gjest Lovehimforever

Jeg og min kjære gjennom flere år har tenkt å gifte oss. Og i tillegg til ringer, ønsker vi oss en liten tatovering, diskret plassert.

Jeg tenkte først på dette "liggende" åttetallet, som jeg mener betyr "uendelig"...rett? Eller? Noen som vet hva jeg mener? Og hva det betyr helt eksakt?

Og så ønsker jeg andre kreative og helst seriøse tips!

Vi har vært ilag i mange år, og har flere barn sammen. Nå vil vi altså formalisere forholdet, samt vise "hele verden" at vi enda er nyforelsket!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96802-forslag-til-tatovering-seri%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg tatovering er harry- dog sexy på den rette kvinnen, men denne problemstillingen er så søt at jeg bare måtte engasjere meg.

Dere må finne et motiv som dere kan dele, der dere har halve motivet hver, slik at det ikke blir helt før dere er sammen.... :-)

Nå synes jeg tatovering er harry- dog sexy på den rette kvinnen, men denne problemstillingen er så søt at jeg bare måtte engasjere meg.

Dere må finne et motiv som dere kan dele, der dere har halve motivet hver, slik at det ikke blir helt før dere er sammen.... :-)

Hehe, de kan dele det liggende åttetallet, ta en 0 hver :P

Det er veldig sannsynlig at deres forhold før eller siden vil gå til helvete, så dere bør i det minste være forsiktig med å tatovere inn navnet til den aldre parten, eller noe i den duren.

Jenter bør også nøye seg med små tatoveringer, gjerne på hofta, rumpa eller nederst på magen.

Annonse

Gjest Lovehimforever

Ååå, den var god!!

Takk!:-)

Gjest Lovehimforever

Det er veldig sannsynlig at deres forhold før eller siden vil gå til helvete, så dere bør i det minste være forsiktig med å tatovere inn navnet til den aldre parten, eller noe i den duren.

Jenter bør også nøye seg med små tatoveringer, gjerne på hofta, rumpa eller nederst på magen.

Statistisk sett er det vel slik. Men man kan jo ikke gå inn i ekteskapet med en slik holdning!

Men, nei, vi vil ikke tatovere navn. Og ja, de skal være små, og som sagt, diskret plassert. Ensfarget svart.

Og selv om ekteskapet skulle ryke, har vi noe mye større og sterkere som binder oss sammen -for livet- enn tatoveringer....barna våre!:-)

Statistisk sett er det vel slik. Men man kan jo ikke gå inn i ekteskapet med en slik holdning!

Men, nei, vi vil ikke tatovere navn. Og ja, de skal være små, og som sagt, diskret plassert. Ensfarget svart.

Og selv om ekteskapet skulle ryke, har vi noe mye større og sterkere som binder oss sammen -for livet- enn tatoveringer....barna våre!:-)

Ja, lite og svart!

Tatoveringer bør aldri ha andre farger enn helt mørke. Det er i hvert fall min mening.

Det dere burde gjøre er å stikke til en dyktig tatovør, fortelle han hva dere tenker på, eventuelt ikke tenker på, og kanskje han kan hjelpe dere med orginale tatoveringer som står til hverandre.

Gjest litt uheldig..

Vær HELT sikker på at dere vil tatovere dere. Jeg har en jeg angrer litt på... sørg i alle fall for at tatovøren er god! Min synes jeg ikke er helt fin.. mangler litt farge (det kan jo rettes på, men det var det en annen som skulle gjøre uten at det ble bedre).

Annonse

Det ligger flere hundre typer der med priser og store bilder, klikk på de små bildene for å forstørre.

http://www.gullsmed.net

sitter og stirrer nå...:-)

Utrolig mye fint...

Men skal en tur til Antwerpen om et par uker så får se hva jeg kan finne der først, men en liten tur til Åneby er ikke og forakte ser jeg. Nå skal kortet til gubben få ben og gå på,ja...:-)

Ulv I Faarikaal

sitter og stirrer nå...:-)

Utrolig mye fint...

Men skal en tur til Antwerpen om et par uker så får se hva jeg kan finne der først, men en liten tur til Åneby er ikke og forakte ser jeg. Nå skal kortet til gubben få ben og gå på,ja...:-)

Kjøpte slipsklype der, den var dyr men OK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...