Gå til innhold

(standhaftig) hår i halsen *frust*

Anbefalte innlegg

Har et hår i halsen som har vært der siden TIRSDAG og jeg blir ikke kvitt det.

"det forsvinner nok" sa mamma, men jeg begynner å tvile.

Nå har i tillegg området der håret befinner seg begynt å bli.. "betent"? Gjør iallefall litt vondt, og i går var jeg skikkelig dårlig (føltes som om jeg hadde feber og det forbanna håret irriterte halsen min). Vet ikke om det er noen direkte sammenheng, men jeg holder iallefall på å bli gal.

I dag foreslo mamma at jeg burde gå til legen. det er kanskje litt vel drøyt å komme til legen og klage over et hår i halsen? Men alså... det plager meg veldig.

Hmf.. ikke måte på hva man skal plages med.

Tips?

Har spist knekkebrød med minimal tygging de siste dagene, og det VIL ikke BORT! *hyler ut i ren frustrasjon*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96834-standhaftig-h%C3%A5r-i-halsen-frust/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest selje

Det står på flasken at det løser opp hår... ;o), eller kansje støvsuger´n?

Neida, spøk til side!Dra til legen, som sikkert har et superpinsett eller et eller annet superinstrument han fixer slike ting med!

Det er vel klart du drar til legen! Hva tror du leger er til - dødelige sykdommer? Ei venninne fikk et "hår" av tannbørstebusten i halsen, og det ville ikke vekk (etter to timer...) og hun for avgårde til legevakta og det syntes de både var påkrevet og greit der.

Gjest selje

Innlegget ditt er et klart bevis på at både mannfolk og kvinnfolk bør shave seg.

P.S

Kom plutselig på at svigermora mi (som var frisør) en gang fortalte at et yrkesproblem var hår som stakk seg inn i huden (på hendene) og lagde betennelser. "Utrolig hvor spisse slike hår kan være", husker jeg hun sa. Så det er ikke uvanlig og går antakelig helle rikke over av seg sjøl om det er blitt en betennelse. men det ordner legen, da sjø (svigermor er trønder).

P.S

Kom plutselig på at svigermora mi (som var frisør) en gang fortalte at et yrkesproblem var hår som stakk seg inn i huden (på hendene) og lagde betennelser. "Utrolig hvor spisse slike hår kan være", husker jeg hun sa. Så det er ikke uvanlig og går antakelig helle rikke over av seg sjøl om det er blitt en betennelse. men det ordner legen, da sjø (svigermor er trønder).

din svigermor er en klok kvinne. jeg stikker til legen i morra. bare de vil hjelpe meg da. fastlegen min er en dust som bare har oppe mandager og onsdager, og ikke særlig lenge (ja, helt sant). så jeg får stikke innom legesenteret her istedet og se om det er hjelp å få. takk for svar :)

Annonse

Det står på flasken at det løser opp hår... ;o), eller kansje støvsuger´n?

Neida, spøk til side!Dra til legen, som sikkert har et superpinsett eller et eller annet superinstrument han fixer slike ting med!

hehe, er desperat, men ikke såå desperat.

jeg stikker til legen, jeg, så får de heller le av meg etter jeg har dratt der ifra :)

Gjest Brush

Det er vel klart du drar til legen! Hva tror du leger er til - dødelige sykdommer? Ei venninne fikk et "hår" av tannbørstebusten i halsen, og det ville ikke vekk (etter to timer...) og hun for avgårde til legevakta og det syntes de både var påkrevet og greit der.

Jeg fikk et digert fiskebein langt inn i halsen for mange år sia, fiskebeinet satt faststukket inni eh...kjøttet.Sambon fixa det ved og bruke vanlig pinsett (mens jeg gapte som en gris).Det funka fint det.Men håret kan ha snevret seg inn,så det er vel best og la legen ta seg av det.Og selvfølgelig er det ingen leger som ler av slikt!

Innlegget ditt er et klart bevis på at både mannfolk og kvinnfolk bør shave seg.

hehe, mulig det, og det er vi da vitterlig og, men med tre røytende ildere springende rundt, er det litt vanskelig å unngå å få hår i halsen (i tide og utide). hadde bare aldri drømt om at det skulle begynne å lage betennelser. men da har jeg opplevd det og.

hehe, mulig det, og det er vi da vitterlig og, men med tre røytende ildere springende rundt, er det litt vanskelig å unngå å få hår i halsen (i tide og utide). hadde bare aldri drømt om at det skulle begynne å lage betennelser. men da har jeg opplevd det og.

Huff... Hva i helvete har du sånne avnaserte rotter for?

Huff... Hva i helvete har du sånne avnaserte rotter for?

når du først får dem i hus, er du hekta. men ja, jeg har skjønt at det bare er spesielt interesserte som holder ut med dem (norsk ilderforenings t-skjorter lyder: ilder: gærne dyr for gærne mennesker)

hadde fire inntil nylig. en av dem døde for noen uker siden :(.

fem hadde jeg faktisk, men det var bare en måneds tid mens jeg passa ildergutten til ei venninne.

de er nå skjønne da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...