Gå til innhold

sjokkert over berter på torsdagsklubben

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert over tenåringene

Så intervju med fjortisjenter på oslo city i forbindelse med uttalelsene til Hilde Hummelvoll og dronning Sonja i media i går. Disse to har grepet fatt i et viktig tema, nemlig sexifiseringen av barndommen. (Så selv bh i klesbutikken for barn,...hva skal en to åring med bh???)

Men over til saken:Disse ungdommene var direkte ufyselige. Hadde du hørt ditt tenåringsbarn stå å lire av seg så mye dritt på tv, hvordan ville du angrepet det???

Og på sidespor, ja, torsdagsklubben har helt klart maktet å sette pris på mange ting i samfunnet med sin ironi. Men tror du disse ungdommene skjønte denne ironien...neppe.... de gjorde nar av disse "kjerringene som sikkert var misunnelige fordi de hadde mer draget...." Herregud..... Sexsymboler ned i 12-13års alder....hvor skal det ende???

Fortsetter under...

Ingen tvil om at det har gått for langt, men det som sjekkerte meg mest var at det er mulig å være SÅ UTROLIG TEIT!

Greit, jeg har også vært ung og dum en gang (enkelte vil vel si jeg er det ennå, men pyttsann), men SÅ ufyselig dum nekter jeg å tro at jeg har vært...

Apropo bh til 2-åring. Hadde med Storesøster på 4,5 år på barneturn/gym/lekegruppe idag. Der var et etpar jenter på 3 år med søte rosa gymdrakter med rysjer og blonder og gud vet... og som stolt fortalte at de hadde BH under!!! Jeg ble rimelig lang i maska mens den stolte mor smilte!

Over min forstand!

Gjest twisted83

Ja, reagerte på det jeg også. Faktisk så strekt at jeg begynner å tro at disse intervjuene til Thomas Giertsen må være fake.... Ungdommene (eller jent_ungene_) må jo ha fått manus, for de kommentarene der var latterlige!

Greit jeg er ung jeg også, men GUD! Blir rett og slett flau på deres vegne jeg!

Annonse

Gjest lettlurt???

Ja, reagerte på det jeg også. Faktisk så strekt at jeg begynner å tro at disse intervjuene til Thomas Giertsen må være fake.... Ungdommene (eller jent_ungene_) må jo ha fått manus, for de kommentarene der var latterlige!

Greit jeg er ung jeg også, men GUD! Blir rett og slett flau på deres vegne jeg!

Selvfølgelig er intervjuene fake! Blir nesten flau på dine vegne..skjønte du ikke det??

Gjest @N@N@

Ingen tvil om at det har gått for langt, men det som sjekkerte meg mest var at det er mulig å være SÅ UTROLIG TEIT!

Greit, jeg har også vært ung og dum en gang (enkelte vil vel si jeg er det ennå, men pyttsann), men SÅ ufyselig dum nekter jeg å tro at jeg har vært...

Kan en av dere referere litt av det disse ungdommene sa(fake eller ikke),ettersom jeg ikke fikk med meg programmet!

Gjest twisted83

Selvfølgelig er intervjuene fake! Blir nesten flau på dine vegne..skjønte du ikke det??

hehe, det var ironi da....

jeg har sett T.G i intervju med narkomane, nynazister, politiet++ og selvsagt.... det går ikke an.

Men morsomt, det er det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...