Gå til innhold

HP C200 digitalt kamera

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Jeg poster den her i stedet for dataforum jeg. Er vel litt større sjanse for at noen ser den.

Jeg har altså dette digital kameraet, men ikke programvaren til det. Jeg må ha en driver for å innstallere det til PC`n, men denne er umulig å finne. Er det noen som har den? Produsenten har den ikke til nedlastning, heller ingen av sidene med drivere. Driveren må være kompatibel med windows 2000. Help anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96860-hp-c200-digitalt-kamera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

Jeg vet at Kodak har utmerkede drivere (software) gratis på nettet. Søk på kodak, denne softwaren fikk god omtale i Lyd&Bilde. Den er på Norsk.

Ja, men de har drivere til Kodak. Jeg må ha en driver til akkurat mitt kamera. Hjelper nok ikke med noen som ligner. Det er etter typebetegnelse slik at jeg kan ikke bruke andre HP drivere en gang.

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Ja, men de har drivere til Kodak. Jeg må ha en driver til akkurat mitt kamera. Hjelper nok ikke med noen som ligner. Det er etter typebetegnelse slik at jeg kan ikke bruke andre HP drivere en gang.

Mener du ikke software for å laste ned bildene på pc? Da spille det ingen rolle hva slags software du bruker. Jeg har HP850, guttene mine har Sony - vi bruker software om hverandre.

Her er også en, fyr løs:-) http://www.adobeactiveshare.com/US/downloads/as/index.html?as10032bt

Pappa Bjørn

Mener du ikke software for å laste ned bildene på pc? Da spille det ingen rolle hva slags software du bruker. Jeg har HP850, guttene mine har Sony - vi bruker software om hverandre.

Nei, ikke software, men driver. Maskinen vil ikke finne kameraet som maskinvare uten en driver. Vanligvis vil disse ligge i windows, men kameraet er ikke kompatibelt med windows 2000 med standarddriveren. Jeg må derfor ha en driver slik at kameraet blir godkjent maskinvare.

Annonse

Nei, ikke software, men driver. Maskinen vil ikke finne kameraet som maskinvare uten en driver. Vanligvis vil disse ligge i windows, men kameraet er ikke kompatibelt med windows 2000 med standarddriveren. Jeg må derfor ha en driver slik at kameraet blir godkjent maskinvare.

Ok, du får prøve innportøren. Lykke til ivertfall.

Prøv gutta på no.fritid.foto (njus) de løser det meste.

Gjest ChiengMai

Nå kjenner ikke jeg dette kameraet, men de fleste har et minnekort. Så hvorfor ikke kjøpe en kortleser (hvis det er overføring av bilder du skal gjøre).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...