Borealis Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg kjører nå magen annenhver dag. Teller hverken sett eller reps. Kjører til det brenner, og så litt til!;-) Kan/bør man gjøre det hver dag? Raskere fremgang da? Vet jo at magen tåler litt mer hyppig trening enn f.eks større muskelgrupper. Jeg har to svangerskap + snitt fra i sommer, og nå MÅ jeg reparere litt her altså!! Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Annenhver dag er mer enn nok, vil jeg tro. Selv om magemusklene er relativt små i forhold til andre muskler er de muskelgruppen stor. Men så er jo gjenhenting veldig individuelt. Du kan kanskje prøve deg frem, du merker fort om du ikke orker like mye dagen etter. For min del kan jeg ikke ta mage mer enn to dager i uken. Hvis jeg tar noe mer enn det har det ingen effekt fordi jeg er sliten i musklene fra før av og får ikke tatt ordentlig i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Annenhver dag er mer enn nok, vil jeg tro. Selv om magemusklene er relativt små i forhold til andre muskler er de muskelgruppen stor. Men så er jo gjenhenting veldig individuelt. Du kan kanskje prøve deg frem, du merker fort om du ikke orker like mye dagen etter. For min del kan jeg ikke ta mage mer enn to dager i uken. Hvis jeg tar noe mer enn det har det ingen effekt fordi jeg er sliten i musklene fra før av og får ikke tatt ordentlig i. Magemusklene kan vel egentlig trenes hver dag, iom. at innhentingstiden for disse musklene er ganske kort. Men hvis du trener slik at du tar deg ordentlig ut, så tviler jeg på at det er noe større poeng å trene oftere enn annenhver dag. "......................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Magemusklene kan vel egentlig trenes hver dag, iom. at innhentingstiden for disse musklene er ganske kort. Men hvis du trener slik at du tar deg ordentlig ut, så tviler jeg på at det er noe større poeng å trene oftere enn annenhver dag. "......................" Innhentingen er ikke noe kortere i magen enn andre steder. Magen skal trenes som alle andre muskler. Men kan være vanskelig å få like bra kontakt med musklene. Så derfor kan det være greit å trene de litt oftere. Feks 2-3 ganger per uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.