Gå til innhold

prøvd abflex e.l. fra tvshop?

Bjarne banan

Anbefalte innlegg

Bjarne banan

Noen som har prøvd disse elektriske mavemuskelstimulatorene på tvshop?

Funker det?

Og,vil det bygge maveruter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd det, nei, men har veldig liten tro på at det vil gi synlige resultater. Muligens hvis man er totalt utrent og ikke kan trene p.g.a sykdom eller noe.. Ellers vil jeg tro at effekten er altfor svak iforhold til det å ta noen situps et par ganger i uka. Og så mye mer behagelig å trene, da! :)

Sånne apparater har jo eksistert i flere tiår, og har aldri vært noen revolusjon innen treningsbransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha maveruter vil du aldri oppnå det med noen produkter fra tv-shop iallefall. Dette er amerikansk svadareklame på sitt beste.

Jeg trener aktivt selv og INGEN som har en muskuløs/godt trent kropp har fått det vhja slike hjelpemidler. Jeg er sikker på at de som blir intervjuet i reklamen ler høyt etter opptakene er gjort. Hvis disse greiene er så forbannet bra, hvorfor er det da ingen seriøse treningsfolk som benytter dem ? Jo, fordi de ikke virker. Bruk heller pengene på å kjøpe kosttilskudd evt. treningsutsyr/treningsklær og tren slik man skal trene.

Jeg blir kvalm av denne tv reklamen: sløv på sofaen, spis en feit burger, se på tv og få vanvittige mavemuskler. "Slitsom" trening er overflødig. Det er bare amerikanere som kan tro på noe sånt. Og husk: her er det mye penger å hente inn så de såkalte ekspertene er sannsynligvis kjøpt og betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...