Gå til innhold

Funker denne ?

Reven1365380455

Anbefalte innlegg

Reven1365380455

Jeg så denne annonsen på qxl.

Men, virker den ?

AB SOLUTION

Selger det berømte AB SOLUTION systemet! Elektronisk muskel trening uten å måtte slite! 5 min med belte, tilsvarer 370 situps!! 6 treningsnivå, og hvert nivå har 10 individuelle intensitetsnivå.

*Massasje

*Varm opp/Ned

*Figur forming

* Profesjonell trening

*Intensiv trening

* PLUSS PROGRAM: fjerner celluliter

Apparatet selges også med:

-ekstra belte

-gele tube

-ett par batteri

-egen bæreveske

Apparatet er brukt en gang, og leveres derfor med så mye utstyr.

Proffesjonell muskel trim, og det beste av alt: DET FUNGERER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri møtt noen virkelig veltrente mennesker som har basert seg på slike apparater.. Har ikke tro på at de gir stor nok effekt i lengden til at muskelvev kan bygges opp. Og å sammenlikne med antall situps er i og for seg meningsløst, p.g.a at det er individuelt hvordan situps utføres og dermed påvirkes effekten av dem.

Det hadde vært fint, dog, om det fantes lettvinte løsninger. Men noe slikt ville nok vært en større revolusjon enn at det kun fikk oppmerksomhet i tvilsomme markedsføringskanaler.. Folk vil lures, spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt noen virkelig veltrente mennesker som har basert seg på slike apparater.. Har ikke tro på at de gir stor nok effekt i lengden til at muskelvev kan bygges opp. Og å sammenlikne med antall situps er i og for seg meningsløst, p.g.a at det er individuelt hvordan situps utføres og dermed påvirkes effekten av dem.

Det hadde vært fint, dog, om det fantes lettvinte løsninger. Men noe slikt ville nok vært en større revolusjon enn at det kun fikk oppmerksomhet i tvilsomme markedsføringskanaler.. Folk vil lures, spør du meg :)

Skal man bygge muskler, så finnes det ingen "enkle løsninger" - så enkelt er det. Slike elektrostimulerende saker som dette er ikke noe galt i seg selv, men i beste fall er det kun et godt supplement til ordentlig trening.

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nei, ikke kjøp noe sånt dritt.

Dette er lureri. Hadde disse produktene vært så sinnsykt bra så hadde vel alle som bygger kropp benyttet disse hjelpemidlene ? Gjør de det ? NEI, fordi det ikke fungerer.

Dette er typisk amerikansk reklame. Tren deg til å bli en muskelbunt mens du sløver på sofaen foran TV'en og spiser en feit 250 g hamburger med en bøtte pommes frites. Det er for godt til å være sant.

Jeg blir kvalm av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...