Reven1365380455 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg så denne annonsen på qxl. Men, virker den ? AB SOLUTION Selger det berømte AB SOLUTION systemet! Elektronisk muskel trening uten å måtte slite! 5 min med belte, tilsvarer 370 situps!! 6 treningsnivå, og hvert nivå har 10 individuelle intensitetsnivå. *Massasje *Varm opp/Ned *Figur forming * Profesjonell trening *Intensiv trening * PLUSS PROGRAM: fjerner celluliter Apparatet selges også med: -ekstra belte -gele tube -ett par batteri -egen bæreveske Apparatet er brukt en gang, og leveres derfor med så mye utstyr. Proffesjonell muskel trim, og det beste av alt: DET FUNGERER!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har aldri møtt noen virkelig veltrente mennesker som har basert seg på slike apparater.. Har ikke tro på at de gir stor nok effekt i lengden til at muskelvev kan bygges opp. Og å sammenlikne med antall situps er i og for seg meningsløst, p.g.a at det er individuelt hvordan situps utføres og dermed påvirkes effekten av dem. Det hadde vært fint, dog, om det fantes lettvinte løsninger. Men noe slikt ville nok vært en større revolusjon enn at det kun fikk oppmerksomhet i tvilsomme markedsføringskanaler.. Folk vil lures, spør du meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har aldri møtt noen virkelig veltrente mennesker som har basert seg på slike apparater.. Har ikke tro på at de gir stor nok effekt i lengden til at muskelvev kan bygges opp. Og å sammenlikne med antall situps er i og for seg meningsløst, p.g.a at det er individuelt hvordan situps utføres og dermed påvirkes effekten av dem. Det hadde vært fint, dog, om det fantes lettvinte løsninger. Men noe slikt ville nok vært en større revolusjon enn at det kun fikk oppmerksomhet i tvilsomme markedsføringskanaler.. Folk vil lures, spør du meg Skal man bygge muskler, så finnes det ingen "enkle løsninger" - så enkelt er det. Slike elektrostimulerende saker som dette er ikke noe galt i seg selv, men i beste fall er det kun et godt supplement til ordentlig trening. "..................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har prøvd lignende. Uten resultat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eryx Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Nei, ikke kjøp noe sånt dritt. Dette er lureri. Hadde disse produktene vært så sinnsykt bra så hadde vel alle som bygger kropp benyttet disse hjelpemidlene ? Gjør de det ? NEI, fordi det ikke fungerer. Dette er typisk amerikansk reklame. Tren deg til å bli en muskelbunt mens du sløver på sofaen foran TV'en og spiser en feit 250 g hamburger med en bøtte pommes frites. Det er for godt til å være sant. Jeg blir kvalm av sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.