Gå til innhold

Ryggen min buler ut!

Ole123456

Anbefalte innlegg

Jeg trente skuldre og biceps for to dager siden, fuska littt og brukte ryggen en del, spesielt i smithmaskina ( veit at dettte er fy,fy), men når jeg la meg den kvelden merka jeg at den venstre siden av ryggen "bula ut" en del nede til venstre. svulst tenkte jeg umiddelbart, men hos legen dagen etterfortalte han meg at ryggen min var skeiv, vridd og at selve rygggsøylen også var benere en normalt. Han sa at dette var noe jeg bare måtte tilpasse meg, og at jeg bare kunne fortsette å trene, men ikke i sittende stilling. Jeg forklarte han at dette var noe som jeg ikke hadde hatt lenge, det kom bare plutselig (dette vet jeg siden jeg ofte spesielt denne uken på lavkaloridiett har studert kroppen min en god del i speilet), men han sa at det hadde han ingen tro på, dette var ikke noe som kom over natten. Han sa han ville vente med den diskusjonen til jeg har fått tatt røntgen om en måneds tid. Men det er lang tid, og jeg er bekymra. er det noen som har opplevd noe lingnende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...