Gå til innhold

overføring av penger..

Anbefalte innlegg

Gjest berta-berta

Min bestemor setter inn penger til meg den 15. i hver mnd. (ja - hun er kjempesnill!!) Men den 15. er jo på en lørdag denne mnd. Pengene har ikke kommet inn på kontoen i dag, så det jeg lurer på, er om det er mulig at de kommer inn i morgen??

Vet ikke om hun har en avtale om fasttrekk, nettbank, giro e.l Har liksom ikke lyst å ringe å spørre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96951-overf%C3%B8ring-av-penger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest berta-berta

Hvis ikke du vil spørre bestemora di, så kan vel ikke vi hjelpe heller?

Vi vet jo heller ikke hvordan bestemora di gjør det!

men det jeg lurte på var om det er mulig at penger kommer inn på konto en lørdag!! Vet det går med nettbank, men går det hvis hun har giro, eller avtale om fast trekk den 15???

Gjest ikke undertegnet

men det jeg lurte på var om det er mulig at penger kommer inn på konto en lørdag!! Vet det går med nettbank, men går det hvis hun har giro, eller avtale om fast trekk den 15???

Giro blir bare betjent i bankenes åpningstider. Avtalegiro MÅ jo forventes å være inne til avtalte dato, helligdag eller ikke? I disse datatider er det nok lagt føringer som går automatisk.

Du får vente og se!

Eller så får du gå inn på hjemmesidene til banken din og lete er.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...