Gå til innhold

Plaget med smerte i leggen .....

freakys

Anbefalte innlegg

jeg har vært plaget med smerte i h legg i 2 måneder og skjønner ikke helt hva som kan være årsaken..det går over i en liten periode men so plutselig braker det løs igjen har tatt kontakt med lege og ikke trent på 1 måned og når jeg startet på nytt så fikk jeg samme problem har du noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

-freakys.

For å svare noenlunde fornuftig burde jeg nok vite hvordan du har det trent og hva slags aktivitet som har forverret leggsmertene dine.

Men likevel noen råd. Som oftest fører ikke fullstendig ro til noe godt med seg. Hvis man er istand til alternativ aktivitet som ikke provoserer frem smerter, så er det bra. Økt blodsirkulasjonen kan da virke gunstig for reperasjonsprosessen i det skadete området. Etter hver trening , legg på is et kvarters tid. Dette virker positivt i samme retning. Men det er klart, at hvis dette ikke går over, la legen vurdere det pånytt. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...