Gå til innhold

Ny harddisk...problemer?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått satt inn en ny harddisk i dag. Den gamle var delt i to partisjoner, C og D. Når det nå ble satt inn en i tillegg, fikk den betegnelsen D, slik at den "gamle" D nå "heter" E. Da jeg hentet den etter "operasjonen" fikk jeg høre at jeg ikke kom til å kunne bruke programmene som nå ligger på E, siden pc`en tror at de fortsatt ligger på D. MEN de fungerer jo! Jeg trodde jeg måtte fjerne alt på E og installere alt på nytt igjen, men nei, både Photoshop og Dreamweaver åpner seg som vanlig. Hva gjør jeg? Kan jeg la alt ligge der det er nå, eller får jeg problemer da?

Puh, dette ble langt og rotete... Håper noen kan hjelpe meg likevel:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96968-ny-harddiskproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Be noen som har mer peiling om å installere den nye harddisken. Du trenger ikke endre eksisterende stasjonsbokstaver. Du lager bare den nye disken som extended logical partition.

Enkelte programmer må kjøres fra den stasjonsbokstaven de innstalleres på. Dette gjelder bl.a. Excel. Derfor burde de lagt inn den nye harddisken om E.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96968-ny-harddiskproblemer/#findComment-548279
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...