Gå til innhold

Muslimene er stabile, ja!

Anbefalte innlegg

Det er en stor ære å ha mange nobelprisvinnere, og jeg syns det er positivt. Som sagt et driftig og velutdannet folk.

I totalt motsetning til deg, med andre ord.

Du diskriminerer på basis av rase/folkegruppe - akkurat som nazistene.

Om du opphøyer en gruppe (og nedverdiger den andre) eller nedverdiger en gruppe (og opphøyer den andre) er selvsagt irrelevant!

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Ulv I Faarikaal

23

• SierDuDet

6

• Grip

5

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

I totalt motsetning til deg, med andre ord.

Du diskriminerer på basis av rase/folkegruppe - akkurat som nazistene.

Om du opphøyer en gruppe (og nedverdiger den andre) eller nedverdiger en gruppe (og opphøyer den andre) er selvsagt irrelevant!

Nedverdiget for at de har få nobelprisvinnere ?

Hvis vi deler inn i kvinner og menn blir det også interessant, men det blir ikke diskiminering, for vi kan ikke ha kvotering på nobelpriser, eller syns du det ?

Nedverdiget for at de har få nobelprisvinnere ?

Hvis vi deler inn i kvinner og menn blir det også interessant, men det blir ikke diskiminering, for vi kan ikke ha kvotering på nobelpriser, eller syns du det ?

*gjesp*

enda et forsøk på å bortforklare din trakassering av en folkegruppe - uansett om det er jøder eller muslimer.

Annonse

Ulv I Faarikaal

*gjesp*

enda et forsøk på å bortforklare din trakassering av en folkegruppe - uansett om det er jøder eller muslimer.

Bergensere ?

Jeg tror du er trøtt, liksom mista futten ? Ta et par valium og legg deg neppå litt !

Det tar på å bjeffe oppetter feil tre på feil jorde hele tida.

Så-så :-) Nå må du lese.

Dette var da FOR jødene ? Og jeg sier det er et driftig og intelligent folk, hva er galt med det ?

Eller er det negativt å ha så mange nobelprisvinnere ?

Jeg nevner gjerne de norske også, du ser jeg etterlyser det ?

Eller er er det person du er ute etter igjen ?

Hallo. Skulle det gjøre noen forskjell at 'jøders intelligens' var høyere eller bedre enn andres? *s*

Mitt lettfattelig poeng er at snakk om folkegruppers, religiøses, kulturers osv. intelligens sto på en rimelig beryktet naziagenda (med påfølgende handling). Ikke la det stå på din agenda, er du snill.

Ulv I Faarikaal

Hallo. Skulle det gjøre noen forskjell at 'jøders intelligens' var høyere eller bedre enn andres? *s*

Mitt lettfattelig poeng er at snakk om folkegruppers, religiøses, kulturers osv. intelligens sto på en rimelig beryktet naziagenda (med påfølgende handling). Ikke la det stå på din agenda, er du snill.

Jeg kjenner godt Hitlers tanker og teorier, ikke tillegg meg noe slikt er du snill.

At det er flere menn enn kvinner som har fått nobelpris er bare å konstatere, og man kan lage andre sammenligninger hvis man vil, det kan aldri bli noe som minner om nazisme eller diskriminering.

Du og sør har bestemt dere for at jeg er rasist og nazist, og hvem er dere som kan utnevne folk til slikt ? Med hvilken rett og med hvilken myndighet ? Burde jag ikke ha kommet med utsagn i en slik retning ?

Burde ikke noen _spørre meg_ om jeg har slike tanker og teorier ?

Er det ingen som tillegger meg så mye intelligens at jeg skjønner at ikke alle i en bestemt gruppe har lik adferd, anstendighet og redelighet, og at en drittsekk faktisk bare er en drittsekk ?

Er jeg så dum at jeg må minnes på det gang på gang av folk som går i tog og skriver her på DOL ?

Jeg kjenner godt Hitlers tanker og teorier, ikke tillegg meg noe slikt er du snill.

At det er flere menn enn kvinner som har fått nobelpris er bare å konstatere, og man kan lage andre sammenligninger hvis man vil, det kan aldri bli noe som minner om nazisme eller diskriminering.

Du og sør har bestemt dere for at jeg er rasist og nazist, og hvem er dere som kan utnevne folk til slikt ? Med hvilken rett og med hvilken myndighet ? Burde jag ikke ha kommet med utsagn i en slik retning ?

Er det ingen som tillegger meg så mye intelligens at jeg skjønner at ikke alle i en bestemt gruppe har lik adferd, anstendighet og redelighet, og at en drittsekk faktisk bare er en drittsekk ?

Er jeg så dum at jeg må minnes på det gang på gang av folk som går i tog og skriver her på DOL ?

Jeg tillegger deg ikke noe annet enn det du selv eksponerer. Du må nesten bare godta at folk hever øyebrynene over slike utspill, en type utspill som gjerne kommer fra ytre høyre.

Det kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne å tematisere mer eller mindre 'intelligente' grupper, hva enten det måtte dreie seg om kjønn, religion, rase eller annet.

Og hva er utdelinger av denne nobelprisen for slags vitnesbyrd?

Du skriver: "Du og sør har bestemt dere for at jeg er rasist og nazist, og hvem er dere som kan utnevne folk til slikt ? Med hvilken rett og med hvilken myndighet ? Burde jag ikke ha kommet med utsagn i en slik retning ?"

Det har du selvsagt gjort selv - basert på hva DU skriver!

Ulv I Faarikaal

Jeg tillegger deg ikke noe annet enn det du selv eksponerer. Du må nesten bare godta at folk hever øyebrynene over slike utspill, en type utspill som gjerne kommer fra ytre høyre.

Det kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne å tematisere mer eller mindre 'intelligente' grupper, hva enten det måtte dreie seg om kjønn, religion, rase eller annet.

Og hva er utdelinger av denne nobelprisen for slags vitnesbyrd?

Fordi jeg valgte muslimer og jøder og disse er hellige i visses øyne her på DOL.

Hadde jeg valgt amerikanere eller skandinaver og framsatt noen tall som hadde stilt dem i et ufordelaktig lys, hadde det vært helt i orden.

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Du og sør har bestemt dere for at jeg er rasist og nazist, og hvem er dere som kan utnevne folk til slikt ? Med hvilken rett og med hvilken myndighet ? Burde jag ikke ha kommet med utsagn i en slik retning ?"

Det har du selvsagt gjort selv - basert på hva DU skriver!

Den store dommer og enetolker sør :-).

Kanskje sør heller skulle spørre i stedet for å påstå ? Det kan hende du får et svar, ikke det du vil ha tror jeg men.

Annonse

Den store dommer og enetolker sør :-).

Kanskje sør heller skulle spørre i stedet for å påstå ? Det kan hende du får et svar, ikke det du vil ha tror jeg men.

Hvem som helst kan lese hva du skriver om "jøders intelligens" og "muslimers intelligens".

Idéene var populære på 1930 tallet!

Ulv I Faarikaal

Hvem som helst kan lese hva du skriver om "jøders intelligens" og "muslimers intelligens".

Idéene var populære på 1930 tallet!

Muslimene skryter sikkert ikke av denne sammenligningen. Hvorfor var det inegn som stoppet gærningene i 1930 ?

Fordi det ikke er nødvendig siden jeg mener alle mennesker er likeverdige så lenge de oppfører seg redelig, anstendig og respektfullt.

Det påstod sikkert også Hitler, før han mente at ingen jøder oppfyllte kravene.

Og din sammenligning av jøders intelligens....???

Du har avslørt deg selv!

Ulv I Faarikaal

Det påstod sikkert også Hitler, før han mente at ingen jøder oppfyllte kravene.

Og din sammenligning av jøders intelligens....???

Du har avslørt deg selv!

Jødene er tydeligvis meget intelligente siden de har så mange nobelprisvinnere, skjønner ikke hva som er galt med det. Er det galt å være intelligent ?

Jødene er tydeligvis meget intelligente siden de har så mange nobelprisvinnere, skjønner ikke hva som er galt med det. Er det galt å være intelligent ?

Og, siden den andre folkegruppen ikke har vunnet så mange Nobelpriser, så er altså muslimene "dummere"?

Trakasseringen blir ikke bedre fordi du bytter "jøder" med "muslimer".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...