Gå til innhold

Myggen er en fin mann.

Anbefalte innlegg

Nei, det har ikke noe med hans fotballtalent å gjøre. Han er god på banen drøye halvannen time. Det er i det øyeblikket han kommer ut i verden blandt mennesker han virker som en autist.

Hvis det ultimate forbildet er han som fra han er 12 år gammel sover 8 timer om natta, trener 5 timer hver dag, spiser sunn mat 365 dager i året, rører ikke alkohol, ofrer sitt sosiale liv for idretten, og regelrett aldri har det gøy utenom treninga, så er jeg selvsagt enig med deg.

Da er ikke myggen et godt forbilde.

Fortsetter under...

"Fagernes er narko, det er noe annet. Når det er sagt er det jo en bragd i seg selv å klare det han har gjort. Hvor bra hadde han vært uten problemene?"

Best i verden.

Han taklet bare ikke kombinasjonen med media som henge han for hver bidige øl han tok, kombinert med skader, sponsoerer som stakk pga VG og Dagbladet, og dermed 0 kroner i kassa.

Myggen får svi men han er uansett rik, og det er dermed lettere for han å takle fylleoppslag enn for folk i mer økonomisk utsatte idretter.

Jepp du har rett, og jeg syntes det er helt på tryne og forlange at idrettsutøvere skal være et forbilde for de unge. De må få lov til å ha et privatliv som alle andre, så lenge de ikke er beruset når de utøver idretten.

Jeg fatter ikke at sånne som "pappa Bjørn" og andre med samme mening, tror de har rett til å kreve at idrettsutøvere skal være prikkfrie forbilder for ungdommen.

Det er foreldrenes ansvar å sørge for det, og jeg tror neppe det har noen påvirkning fra eller til at myggen var drita, for noen.

Det har seg sånn at ungdommer som drikker, og det som verre er, neppe bruker tiden til å se på sport.

Nei, det har ikke noe med hans fotballtalent å gjøre. Han er god på banen drøye halvannen time. Det er i det øyeblikket han kommer ut i verden blandt mennesker han virker som en autist.

Hvorfor virker han som en autist. Jeg har ikke sett på så mye fotball at det gjør noe, men har ikke det bildet av myggen som du har.

Jeg syntes han virker kjapp nok i hodet, men det er klart, når folk henger seg opp i og spør om ting som ikke har med fotball å gjøre, så blir han tverr. Det ville jeg også blitt, og regelrett snudd ryggen til eller bedt vedkommende ryke å reise et visst sted.

Kjenner du fyren privat, siden du har han så til de grader i vrangstrupen. Eller er det bare noe du har fått for deg?

Gjest QuePasta

Men det er vel ok å opptre som et vanlig menneske. Eller mener du at toppene(kan diskuteres) skal være feilfri, og BARE være forbilder?

På den annen side:

Hvis en av mine venner var observert liggende i rennestenen midt i byen en lørdagsnatt og snøvle "Hei kom å bryt håndbak med meg, da!" - han hadde fått litt tyn i etterkant! Det må Myggen også tåle. (Og det virker det som om han gjør, skal man dømme etter intervjuene.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...