Gå til innhold

Damer: liker dere å sjekke eller å bli sjekket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Sjekket!

Ingen mann er verdt å kjempe så mye for. En kan til nød gi et hint om at en er interessert. Gidder ikke typen så er han ikke interessert nok. Eller så er han for sjenert. Og da passer vi allikevel ikke sammen.

Nå er det ei stund siden jeg var på sjekkern.

Men jeg brukte å vise interesse ovenfor den jeg likte, og så lot jeg han ta neste skritt. Hvis han ikke viste interesse for meg syns jeg ikke det var noe poeng i å prøve å sjekke han opp.

Hvis han derimot så ut til å like meg, så kunne jeg gjerne ta iniativ til noe mer.

Det er flott å bli sjekket, men i mitt tilfelle så var det bare de jeg ikke likte som prøvde å sjekke meg opp.

Det var typisk meg å falle for de sjenerte, og da var det jeg som måtte ta iniativ hvis det skulle bli noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...