Gå til innhold

Fjernhjelp fungerer ikke :-( (WinXP)

Anbefalte innlegg

Gjest Fjernhjelp

Jeg hadde 2 versjoner av MSN-messenger, og klarte ikke å fjerne den eldste versjonen. Så ja avinnstallerte den nyeste versjonen og kjørte RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove fra "kjør" for å fjerne den gamle versjonen. Deretter innstallerte jeg den nyeste versjonen av MSN-messenger. Nå viser det seg at jeg ikke får fjernhjelp til å fungere. Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97053-fjernhjelp-fungerer-ikke-winxp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjernhjelp

..når jeg ber om fjernhjelp får jeg meldingen: "For å sikre at fjernhjelp, programdeling og tavle fungerer i MSN Messenger versjon 5.0 eller senere, oppgraderer du Windows Messenger til versjon 4.7 eller senere. Du finner flere opplysninger om hvor du finner de nye versjonene ved å klikke Hjelp-menyen ovenfor, klikke Emner i hjelp og søke etter ordet oppgradering". Hmmmm er ikke MSN-messenger og Windows Messenger det samme, kanskje? Kanskje der feilen ligger? Hvordan innstallerer jeg siste versjon av Windows Messenger. Jeg får ikke det frem på "Windows update".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...