Gå til innhold

En god latter forlenger livet:0)

Anbefalte innlegg

Gjest Aandily

Var på shopping sammen med mamma og min snart 3 år gamle sønn idag:

Var på Lindex.. der var det tegnefilm med Donald Duck, Han benker seg foran mens jeg og mamma står ved et stativ litt unna.. To gamle damer kommer bort til han og skravlete som han er svarer jo han: Hva ser du på da lille venn, sier de gamle damene.. (Ånei, tenker jeg, det er ikke min unge tenker både jeg og mamma vel vitende om at han ikke kan uttale Donald Duck ordentlig!) Han svarer høyt og tydelig: Jeg ser på Donald Kukk! (Å hjelpe meg... jaja..) Damene bøyer seg litt lenger ned å sier: Hva var det du sa lille venn?? Han svarer høyt å tydelig: Donald Kukk!!! Jeg og mamma ler så tårene triller.. ikke veit jeg om de hørte det, men det gjorde iallefall vi.. jaja, en god latter forlenger livet!!:0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97068-en-god-latter-forlenger-livet0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...