Femma Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Nå har jeg satt opp Outlook sånn at "mail fra spess avsender" kommer i egen mappe..og ikke rett i innboksen asså.. Dette funker bra, men DET FUNKER IKKE rett etter oppstart av Outlook.... Da kommer all "mail fra spess avsender" rett i Inboksen, og ikke i den mappa jeg har laget regel på at den skal inn i... Men etter andre sjekk av mail (Outlook sjekker etter mail hvert 3 min) da funker denne regelen, og mailen legger seg i den mappa jeg har oppretta. Men hvorfor gjør den ikke det rett etter oppstaaaaart....??? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Det er en bug i Outlook og skyldes at databasen ikke åpnes riktig fort nok. Oppdater versjonen eller sett OL til å hente post manuelt, så klikker du heller på hent og send når den er klar. Det kan også veære en feil i databasen, eksporter, slett basen og importer den igjen. Da kan det hende du må sette opp regler på nytt. 0 Siter
Femma Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Skrevet 16. mars 2003 Det er en bug i Outlook og skyldes at databasen ikke åpnes riktig fort nok. Oppdater versjonen eller sett OL til å hente post manuelt, så klikker du heller på hent og send når den er klar. Det kan også veære en feil i databasen, eksporter, slett basen og importer den igjen. Da kan det hende du må sette opp regler på nytt. Å, ok.. Men Oppdater versjonen, mener du Outlook? "sett OL til å hente post manuelt"...hvor? Har rota så lenge nå, at jeg finner ingenting.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Å, ok.. Men Oppdater versjonen, mener du Outlook? "sett OL til å hente post manuelt"...hvor? Har rota så lenge nå, at jeg finner ingenting.. Gå til windows update, last ned det du trenger først så får vi se. 0 Siter
Femma Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Skrevet 16. mars 2003 Gå til windows update, last ned det du trenger først så får vi se. Oppdatere? Ikke f***.. Sist jeg kjørte noe oppdateringer fikk jeg så mye bæll, så det gjør jeg ikke frivillig en gang til... Da får det heller være :-) Leter heller etter hvor jeg slår av at Outlook skal sjekke mail ved oppstart...så får jeg se hvordan det går..*s* 0 Siter
Femma Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Skrevet 16. mars 2003 Det er en bug i Outlook og skyldes at databasen ikke åpnes riktig fort nok. Oppdater versjonen eller sett OL til å hente post manuelt, så klikker du heller på hent og send når den er klar. Det kan også veære en feil i databasen, eksporter, slett basen og importer den igjen. Da kan det hende du må sette opp regler på nytt. Nå har jeg slått av at Outlook skal sjekke mail ved oppstart, med å fjerne haken ved at den skal sjekke mail hvert 3 min.. Men da må jeg klikke send/recieive sjøl..(da funka det, og mail havnet i rett mappe) Men er det ingen funksjon som gjør at den ikke sjekker mail ved oppstart, men likevel starter å sjekke mail etter f.eks. 3 min?? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Nå har jeg slått av at Outlook skal sjekke mail ved oppstart, med å fjerne haken ved at den skal sjekke mail hvert 3 min.. Men da må jeg klikke send/recieive sjøl..(da funka det, og mail havnet i rett mappe) Men er det ingen funksjon som gjør at den ikke sjekker mail ved oppstart, men likevel starter å sjekke mail etter f.eks. 3 min?? Det må jeg forske litt på. 0 Siter
Femma Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Skrevet 16. mars 2003 Det må jeg forske litt på. ...så fort deg litt da.... Jeg har forska i hele dag, og er dritlei... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.