Gå til innhold

Outlook, og message rules.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg satt opp Outlook sånn at "mail fra spess avsender" kommer i egen mappe..og ikke rett i innboksen asså..

Dette funker bra, men DET FUNKER IKKE rett etter oppstart av Outlook....

Da kommer all "mail fra spess avsender" rett i Inboksen, og ikke i den mappa jeg har laget regel på at den skal inn i...

Men etter andre sjekk av mail (Outlook sjekker etter mail hvert 3 min) da funker denne regelen, og mailen legger seg i den mappa jeg har oppretta.

Men hvorfor gjør den ikke det rett etter oppstaaaaart....???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97122-outlook-og-message-rules/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det er en bug i Outlook og skyldes at databasen ikke åpnes riktig fort nok. Oppdater versjonen eller sett OL til å hente post manuelt, så klikker du heller på hent og send når den er klar.

Det kan også veære en feil i databasen, eksporter, slett basen og importer den igjen. Da kan det hende du må sette opp regler på nytt.

Det er en bug i Outlook og skyldes at databasen ikke åpnes riktig fort nok. Oppdater versjonen eller sett OL til å hente post manuelt, så klikker du heller på hent og send når den er klar.

Det kan også veære en feil i databasen, eksporter, slett basen og importer den igjen. Da kan det hende du må sette opp regler på nytt.

Å, ok..

Men Oppdater versjonen, mener du Outlook?

"sett OL til å hente post manuelt"...hvor? Har rota så lenge nå, at jeg finner ingenting..

Gå til windows update, last ned det du trenger først så får vi se.

Oppdatere? Ikke f***..

Sist jeg kjørte noe oppdateringer fikk jeg så mye bæll, så det gjør jeg ikke frivillig en gang til...

Da får det heller være :-)

Leter heller etter hvor jeg slår av at Outlook skal sjekke mail ved oppstart...så får jeg se hvordan det går..*s*

Nå har jeg slått av at Outlook skal sjekke mail ved oppstart, med å fjerne haken ved at den skal sjekke mail hvert 3 min..

Men da må jeg klikke send/recieive sjøl..(da funka det, og mail havnet i rett mappe)

Men er det ingen funksjon som gjør at den ikke sjekker mail ved oppstart, men likevel starter å sjekke mail etter f.eks. 3 min??

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nå har jeg slått av at Outlook skal sjekke mail ved oppstart, med å fjerne haken ved at den skal sjekke mail hvert 3 min..

Men da må jeg klikke send/recieive sjøl..(da funka det, og mail havnet i rett mappe)

Men er det ingen funksjon som gjør at den ikke sjekker mail ved oppstart, men likevel starter å sjekke mail etter f.eks. 3 min??

Det må jeg forske litt på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...