Gå til innhold

Hjelp meg å velge mobiltlf

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Sitter å ser på nett etter mobiltelefon, med eller uten binding.Så finner jeg en jeg liker, drar i butikken for å se på den, så er jeg ikke helt fornøyd likevel. (Det er vel sånn med oss damer at utseende har litt å si- på telefonen altså).

Jeg er ute etter en liten telefon, må ha sammensatt sms,lett meny, gjerne polyfoniske ringetoner, og enkel å ringe/svare.Og lang tid mellom ladingene.Altså batterikapasiteten bør være optimal.Kalkulator og huskelapper.

Hadde en 3310 før.

Radio, annet "dilldall" blir bare en bonus. Ikke et "must".

Har du en telefon å anbefale? prisen kan være alt fra 1kr til 2000kr, med eller uten binding som sagt.

Kom med dine anbefalinger. Hvilken teleofn anbefaler du, hvorfor er du fornøyd med den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97141-hjelp-meg-%C3%A5-velge-mobiltlf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...