Gå til innhold

I dag har kroppen min sugd til seg:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...du har inntatt den mengden du urinerte igår etter all alkoholen du inntok (igår) da tenker jeg;)

(hmmm.. om det ble riktig.. ehe..)

Jeg vet ikke helt om jeg forsto hva du mente, men nå forstår jeg fint lite i dag så det er vel meg som roter :)

Gjest Aandily

Jeg vet ikke helt om jeg forsto hva du mente, men nå forstår jeg fint lite i dag så det er vel meg som roter :)

hehe.. det ble litt komplisert for meg og..

Uansett, var du på byn/drakk mye alkohol igår?

Da pleier man gå på do x-antall ganger! Henger med? Fint!

Da pleier man være tørst dagen etter og har behov for mye væske..

Tenkte kanskje det var der det lå.. skjønner?

hehe.. det ble litt komplisert for meg og..

Uansett, var du på byn/drakk mye alkohol igår?

Da pleier man gå på do x-antall ganger! Henger med? Fint!

Da pleier man være tørst dagen etter og har behov for mye væske..

Tenkte kanskje det var der det lå.. skjønner?

Åja... nå forstår jeg, selvsagt...

Men jeg husker ikke om jeg urinerte mye i går, noe jeg for øvrig går ut fra at jeg gjorde :)

Annonse

Gjest Aandily

To ganger de siste månedene har jeg drukket Cognac sammen med øllen, og begge gangene har formen blitt planteaktig.

Jeg skal derfor slutte med det nå.

"Planteaktig" Ja, da synes jeg du skal tenke nøye etter neste gang, kan umulig være bra det der..

Med andre ord vanner du plantene dine du! Har en (stk) i hele leiligheten jeg.. den får vann annenhver mnd.. om den er heldig! Jammen bra det ikke er her du ligger å tørster, for her serveres ikke en dråpe til alt som er planteaktig!

Annonse

Gå over til tequila isteden

Nei.

I framtiden holder jeg meg langt unna sprit. Det er det smarteste.

F.eks. Cognac skal nytes med en kaffe, i hyggelig selskap, og ikke bælmes på forspiel.

Jeg har nesten ikke dytta i meg sprit de seneste årene, og kommer i framtiden til å nesten avstå helt fra dette.

Dette er for øvrig ikke noe "dagen derpå" vås, men fakta faen!

Nei.

I framtiden holder jeg meg langt unna sprit. Det er det smarteste.

F.eks. Cognac skal nytes med en kaffe, i hyggelig selskap, og ikke bælmes på forspiel.

Jeg har nesten ikke dytta i meg sprit de seneste årene, og kommer i framtiden til å nesten avstå helt fra dette.

Dette er for øvrig ikke noe "dagen derpå" vås, men fakta faen!

Jeg drikker øl til jeg blir trøtt og så tar jeg et par kjappe tequila og da blir jeg så bra form.

Du er sikkert flinkere enn meg til å drikke øl. Jeg bruker for lang tid og blir mer og mer sigen og det er jo ganske kjedelig etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...