Gå til innhold

Husker noen dama som lå for døden som delte sin historie med oss.

Anbefalte innlegg

Hei

For ca 2 år siden var det en jente/dame som lå for døden. Hun delte sin historie med oss helt til det siste. Hun døde av kreft og hadde en datter som skulle bli tatt hånd om av noen andre.

Er det noen som vet hvordan det går med datteren?

Dette er nok en av historiene som har gjort mest inntrykk på meg iløpet av livet.

Har doktoronline tatt vare på disse innleggene/svarene fra/til jenta?

Fortsetter under...

Gjest gråter her nå

Huff, har ikke fått meg meg dette her jeg ..... begynte å lese innleggene hennes, men jeg begynte å gråte så jeg orket ikke mer .....

det er godt en ikke vet hva morgendagen bringer .....

Huff, har ikke fått meg meg dette her jeg ..... begynte å lese innleggene hennes, men jeg begynte å gråte så jeg orket ikke mer .....

det er godt en ikke vet hva morgendagen bringer .....

Den historien, er det mest rørende jeg har lest på dol noensinne......

Gjest Creativiaen

Faen så trist. Mistet selv moren min for noen år siden av kreft. Hun var da 37 og etterlot seg tre barn - 19år, 14år og 6år.

Vel, om man ikke klarer å gråte ellers, så hjelper det godt på å lese en slik histore. At hun var så ung og hadde et lite barn.. akkuratt som meg.

Lev livet i dag, i morgen har du kanskje ikke råd...

Annonse

happy1365380345

Den historien, er det mest rørende jeg har lest på dol noensinne......

Ja, her sitter jeg og gråter også. Noe så uendelig trist.

Har dessverre opplevd dette på nært hold, da jeg mistet broren min i kreft for 4 år siden. Han hadde en datter på 2.

Jeg tror det er godt å gråte for meg nå og ikke minst var det godt å lese om tankene/følelsene hennes. Jeg sitter selv med så mange ubesvarte spm rundt min brors død.

Jeg forstår nå hvor redd han var, når han sa redd. Jeg forstår sinne hans også, når jeg har lest dette her. Jeg skjønner hvor mye energi han brukte på å ta seg sammen.

Plutselig forstår jeg hvorfor jeg fikk være med ham alene på slutten. Han visste at jeg var sterk nok til at han kunne reagere som han ville. Han var så sint, jeg så på han og sa: få det ut, jeg vet at du er så glad i meg uansett hvor sint du er. Det var så godt å være der, men også så ulidelig vondt å sitte å se et menneske du elsker forsvinne foran øynene dine.

Nå gråter jeg så jeg ikke ser her (tar en pause).

Vel, tilbake. Huff, så mange minner som strømmer på......

Men på en eller annen merkelig måte, så er det så godt å gråte.........

Gjest lurer litt jeganno2003

Ja, her sitter jeg og gråter også. Noe så uendelig trist.

Har dessverre opplevd dette på nært hold, da jeg mistet broren min i kreft for 4 år siden. Han hadde en datter på 2.

Jeg tror det er godt å gråte for meg nå og ikke minst var det godt å lese om tankene/følelsene hennes. Jeg sitter selv med så mange ubesvarte spm rundt min brors død.

Jeg forstår nå hvor redd han var, når han sa redd. Jeg forstår sinne hans også, når jeg har lest dette her. Jeg skjønner hvor mye energi han brukte på å ta seg sammen.

Plutselig forstår jeg hvorfor jeg fikk være med ham alene på slutten. Han visste at jeg var sterk nok til at han kunne reagere som han ville. Han var så sint, jeg så på han og sa: få det ut, jeg vet at du er så glad i meg uansett hvor sint du er. Det var så godt å være der, men også så ulidelig vondt å sitte å se et menneske du elsker forsvinne foran øynene dine.

Nå gråter jeg så jeg ikke ser her (tar en pause).

Vel, tilbake. Huff, så mange minner som strømmer på......

Men på en eller annen merkelig måte, så er det så godt å gråte.........

Fins det flere slike "samlinger" av innlegg?

Finner ikke henvisingen til denne siden på dol, fines det en oversikt over slike sider?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...