Oveinge Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har for mange år siden brukket den ene ankelen og slete begge leddbåndene i ankelene. Har nå problemer med at jeg lett tråkker over.Får store hevelser med blodsamlinger i ankelen. Hva bør jeg gjøre? Er en operasjon å anbefale? Mvh Oveinge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ville bare si at jeg har hatt samme problem, med stadige overtråkk og avrivninger. Har trent meg så og si bra igjen med balansebrett og styrketrening. Men du har sikkert prøvd det meste allerede, i og med at du vurderer operasjon nå. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 -Oveinge. En slik ankelskade med avrivning av sidebåndene kan til tross for all slags opptrening, være et skikkelig problem. Nettopp det med at du lett tråkker over og vrikker foten på nytt. Ofte er det intet annet å gjøre enn et operativt inngrep. Ved en stabiliserende operasjon blir foten ganske så bra igjen, men en ny opptreningsperiode blir nødvendig etterpå.Du må få henvisning til en ortopedisk kirurg som så foretar den endelige vurdering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.